torstai 16. tammikuuta 2014

Talvinen päivä


Toissapäivänä pääsin lähdin koulusta muutamaa tuntia aikasemmin, koska en vaan yksin kertasesti jaksanut siellä olla. Eipä mun kaveritkaan sinne jääny, joten seurakin ois puuttunu. Sen lisäks ois ollu sellanen tunti, joka on mun mielestä ihan turha, koska se on vähän niinku yhteiskuntaoppii. Oon kuitenki käyny sitä lukiossa neljä kurssia. No mut kuitenkin, nyt eksyin tän postauksen oikeesta aiheesta. Sillä toissapäivänä paisto AURINKO, pitkästä aikaa kunnolla. Olin jotenki niin täynnä energiaa, etten jaksanu ees välittää siitä - 15 asteen pakkasesta, vaan lähin pitkästä aikaa valokuvaamaan ulos. Tuli otettua pitkästä aikaa paljon kuvia. Aluks otin asukuvia ja kasvokuvia, vielä kun oli parempi valo ja sit ku aurinko lähti jo laskemaan ni rupesin kuvaamaan ihan luontoa. Tässä onki nyt muutama aika monta kuvaa tolta reissulta, koska tykkäsin niin monesta. 

Rakastan tota pipoo se on ihanan värinen. Yks mun lempiväreistä. Talvitakkina toimii edelleen toissa talvena pakolla ostettu pinkki takki, sitä ennen inhosin kyseistä väriä, mutta nyt mulla on jo aika paljon kaiken näkösii vaatteita pinkin eri sävyissä. Kaulahuivin ostin kesän lopussa kirpputorilta parilla eurolla, siitä on muodostunu mun lempihuivi lyhyessä ajassa. Oon myös rakastunu valkosiin vaatteisiin ja toi paita onki yks mun lemppareista, noiden yksityiskohtiensa ansiosta.

~ Laura

p.s. siirryin käyttämään photobuckettia, sillä flickristä on nykyään niin vaikee lisätä kuvia tänne ilman sitä sildeshowta. Tää on vielä aika vaikeeta mulle, ku oon flickrii niin pitkän käyttäny.

p.p.s. nyt on kuvat korjattu, kun ne katos.

 photo blogi1_zps224cce58.jpg  photo blogi7s_zps3e2fbbd7.jpg  photo blogi10_zps8937fb15.jpg  photo blogi11_zps89ed923d.jpg  photo blogi12_zps08ec042f.jpg  photo blogi13_zpsd6ca233e.jpg  photo blogi15_zpsfdd18142.jpg  photo blogi9_zps42d52bce.jpg  photo blogi8_zpsaa3c5803.jpg photo blogi6jpg_zps96c82747.jpg photo blogi5jpg_zps97a79572.jpg photo blogi4jpg_zps2755db4d.jpg photo blogi3jpg_zps1e23af58.jpg photo blogi2jpg_zps566fb0c7.jpg

4 kommenttia:

  1. En ole varma näkyykö sulla itse noi kuvat mutta itselläni ainakin lukee "Sorry. This person moved or deleted this image." että oletko ihan syystäkin vai tekeekö tuo photobucket omiaan?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä :( ei näy mullakaan enää :/ näky kyllä sillon ku julkasin tän :( voi kökkö.. kiitti ku sanoit en ois varmaa tajunnu ees tälläst.. pitää kattoo iltapäiväl ku tuun koulust et missä vika.

      Poista
  2. Nyt kuvat näkyvät! Tosi kivoja maisemakuvia olet räpsinyt :)

    VastaaPoista