perjantai 17. tammikuuta 2014

12/1/2014

Viime sunnuntaina otettiin mun serkun ja auton kanssa suunnaks Lahti. Oltiin saatu tää loistava idea edellisenä yönä, kun meillä molemmilla oli tylsää ja haluttiin lähtee shoppailee. On kiva tehä välillä, jotain kahestaan mun serkun kanssa. Sillä yleensä vaa vietetään aikaa niillä ja siellä on sen koko perhe ja poikaystävä paikalla. 

Oltiin meidän aikataulusta joku tunti jäljessä osittain mun takia. Mä heräsin tunnin myöhässä ja piti vielä käydä suihkussakin ja meikkaa. Noh ei voi mitää. Sit mentiin viel syömään ennen ku suunnattiin Lahteen. Ajomatka nyt suju yllättävän nopeesti, sillä eihän se tunnin ajo oo sinänsä pitkä. Perille ku saavuttiin ni kello oliki jo kolme ja meillä oli kolme tuntii aikaa shoppailla.

 photo blogii_zpsd30edf3e.jpg

 photo blogii3_zps0732f250.jpg

Käytiin siis Kärkkäisillä. Itte en ollu käyny siellä kertaakaan aikasemmin. Paikkana se oli iso ja oikeestaan aika karu. Löysin oikeestaan sieltä aika paljon kaikkea, mutta sitte ku ajattelee et mikä kaikki siitä oli tarpeellista ni ei oikeestaan mikään. Sieltä ois löytyny paljon kaikkia ihania sisustuselementtejä, mutta enpä mä niillä vielä oikeen mitään tee. Tänne mun huoneeseen, kun ei mahdu oikeestaan mitään lisää.

 photo blogii6_zpsff432eed.jpg

Asuna mulla oli mukavat ja rennot vaatteet, että jaksaa shoppailla. Ainut virhe oli kenkä valita, sillä edellisenä päivänä oli satanu lunta ja enhän mä tajunnu et jalat jäätyy niin nopeesti.

 photo blogii5_zpsa6a9e19d.jpg
 photo blogii7_zpsa51fac7e.jpg

Saatiin yhessä kerättyä tollanen kärryllinen tavaraa mukaan. Kalleimmat jutut mitä ostin oli: raitaväri, hiusväri ja parit koiran herkut. Muuten tuli oikeestaan ostettuu pelkkää pikkusälää. Yks juttu minkä oisin halunnu oli toi ihana Nalle Puh -seinäkalenteri, mutta kun se oli niin KALLIS. Harmittaa ihan älyttömästi, se ois ollu nii ihana.

 photo blogii2_zps31d5c2e4.jpg  photo blogii8jpg_zps8aac8ac2.jpg

Reissu oli mukava ja oli kiva päästä ees hetkeks pois Helsingistä, vaikka mä tätä kaupunkia rakastankin.

~ Laura

1 kommentti:

  1. Haaste sulle! :)
    http://en-el-momento.blogspot.fi/2014/01/mut-haastettiin.html

    VastaaPoista