tiistai 28. tammikuuta 2014

Let it snow


Oltiin sovittu Suskin kanssa sunnuntaille valokuvausreissu. Meijän harmiks aurinko oli koko päivän pilvessä, mutta onneks oli kuitenkin sen verran valosaa, että saatiin kivoja kuvia otettua. Oli hauska reissu, vaikka tuli mutkia matkaan. Ensinnäkin mä heräsin puoltoist tuntii liian myöhään, joten tapaaminen siirty ainaki 45 min eteenpäin. Pistin kuitenkin pikavauhdin aamulla päälle, ni olin aika nopeesti valmis. Ei siinä sit mitään, kävin hakemassa Suskin ja lähettiin Vuosaareen kuvaamaan, onneks ei lähetty pitemmälle, sillä unohin kameran akun kotiin. Hyvä minä. Olin nimittäin laittanu sen yöks lataukseen ja siinä kiireessä aamulla en sit muistanu sitä. No eipä siin mitää takas autoon ja kotiin hakemaan akkua. Eikä muuten ollu ensimmäinen kerta, kun unohan kameran akun kotiin.

blogi photo mimiijpg_zpscf7057ec.jpg  photo mahjpg_zps87812c92.jpg

Viimeinki päästii sitten kuvailemaan. Mun oli kyllä tarkotus kuvailla itteni lisäks, jotain muuta. Näitä kuvia ottaessa oli vaan niin kivaa ja hauskaa, että meille rupes tulemaan nälkä. Käytiin syömässä ja saatiin idea, että lähetään kuvailemaan kaupungin valoja. Ennen kun niitä lähettiin kuvailemaan päädyttiin meille kattomaan elokuvaa siks aikaa, että ulkona pimentyy tarpeeks.

 photo hiuksetjpg_zps3f0e895a.jpg
Tykkään noista ylempänä olevista kuvista hirveesti, sillä näytän niissä aidosti iloselta ja onnelliselta. Miten voikaan näin pienet asiat saada onnelliseksi.

 photo maijpg_zps0b160906.jpg  photo mamamajpg_zps17f3a97b.jpg  photo majpg_zpsad6afac4.jpg  photo suskiijpg_zps059d9a2e.jpg

~ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti