maanantai 13. tammikuuta 2014

Sisustushaaveita

Mua on nyt aika pitkän vaivannut kauhea sisustus kuume. Oon ajatellu paljon omaan kotiin muuttamista, mutta järkevästi ajateltuna mun ei kannata vielä muuttaa pois porukoitten luota. Käyn kuitenkin vielä koulua ja mulla ei oo minkään näkösiä tuloja. Mut aina voi haaveilla. Täällä porukoilla mun on ihan mahdoton sisustaa mun huonetta mitenkään uusiks, koska tää huone on pohjaratkasultaan niin huono ja mahdoton sisutaa uusiks.

Eksyin kuitenkin IKEAn sivuille ja tein samalla jonkunnäköstä kollaasia, millasia huonekaluja ja juttuja haluisin mun tulevaan kotiin. Olohuoneeseen valitsin harmaan sohvan ja nojatuolin, en ees oikeestaan tiiä miks, mutta mä tykkään hirveest harmaan valjosen ja mustan yhdistelmästä. Siks valitsinki sit hyllyt ja sohvapöydän valitsinki sit valkosina. Ainakin, ku tällä hetkellä ajattelin ni haluun aika pelkistettyi huonekalui ja sit koriste-esineillä ja sellasil vois luoda siitä oman näkösen. Tai ainaki mua ahistaa ihan hirveeest, jos jokainen huonekalu on erivärinen ja niitä on ihan älyttömästi.



kynnet

Makuuhuoneeseen tuli valittua tummanvärisii huonekaluja. Mulla on oikeestaan tälläkin hetkellä omassa huoneessani tumma työpöytä, kaappi ja tv-taso. Tykkään aika paljon näistä IKEAn tummanvärisistä. Vaatekaapiks pääty tollanen neljä ovinen, ihan vaan sen takia ku mulla on niin paljon vaatteita. Makuuhuoneen seinille haluun kans samoja hyllyjä, kun olohuoneeseen. Oon pitkään halunnu tollasii hyllyjä ittelleni, mutta kuulemma täällä hetkellä mun seiniin ei saa kiinni tollasii. Pitää laittaa sormet ristiin, että sitten ku muutan ni noi sais seiniin kiinni.

kynnet
Kylpyhuoneeseen haaveilen saavani tollasen ihanan allaskaapin, jossa on ihanaa limenvihreetä väriä. Muuten kylpyhuone sais olla, mun mielestä valkonen, ehkä musta lattia. Mutta jos kerrostaloon muutan ni eipä taida olla mahollista vaikuttaa näihin asioihin pahemmin. Mutta haaveilu on kivaa.

kynnet

Kaikki kuvat on siis otettu IKEAn sivuilta ja ihan huvinvuoks oon koonnu nää kollaasit.

~ Laura

p.s. laitoin tohon bannerin alle tollasen jutun (hyvä määritelmä, kun oikeeta nimee en tiiä) , jota klikkaamalla pääsette blogin etusivulle, sit sivulle johon oon koonnu kaikki kynsijutut ja sit minusta kohasta ei vielä pääse mihinkään, mutta sitä rakennellessa tässä.

4 kommenttia:

  1. Näyttää oikein ihanilta haaveilta! Värimaailma miellyttää mun silmääni. :)

    VastaaPoista
  2. ihan näin suunnittellua opiskelevan silmiin sattuu kun nuo siun "etusivu-kynsijutut-minä" ei oo mitenkää keskitetysti linjassa tuon bannerin kanssa :( jotenki tuonne oikeesee reunaa jää liikaa valkeeta. ja tuo kursiivi kans tuntuis olevan repästy ihan tyhjästä, ku missää muualla ei oo semmosta. eikä muutenkaa yleensä navigointipalkkien tekstiä kursivoida D: mutta älä ota nokkiisi, ihan parannusehdotuksia vain :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D toi on vähä tollanen väliaikanen ratkasu, ku sain vaan ton idean myöhää illalla ja testailin eri vaihtoehtoi.. toi vaikutti parhaalta. Eikä oo ollu aikaa nyt korjailla sitä :/ mut kiitti vinkeistä (:

      Poista