lauantai 25. tammikuuta 2014

Kiinni jäin



Kävin toissa päivänä taas vähän kuvailemassa tuolla ihanassa talvisäässä. Rakastan lunta, mutta en tykkää ku on noin kauheen kylmä. Kerkesin olee taas jonku tunnin ulkona ja aloin olee nii jäässä, että oli pakko lähtee pois. Kerkesin kuitenkin saada kaverin avustuksella muutamat kivat kuvat, kun heittelin lunta ilmaan. Oon nyt monessa blogissa tollasia kuvia nähny. Mäki halusin.

 photo blogiijpg_zps8072db81.jpg

Meillä on ollu tässä viime viikkoina älyttömän rankkaa koulussa, joka päivä ollu puol ysistä neljään. Ollu monenmoista tehtävää ja ryhmätyötä. Mulla on ollu hermot tosi kireellä ja oonki ollu hirveen kiukkunen. Kaikenlisäks tuntuu et joka paikkaan särkee. Oon aivan varma, että kaikki tää johtuu stressistä, sillä oon ihan kohta valmistumassa. Jäljellä on enää viikko koulua plus kuus viikkoa työssäoppimista. Sain tosi mielenkiintosen työssäoppimispaikan perheiden kotihoidosta. Odotan innolla sinne pääsyä, sillä oon ollu vaan kolmessa eri päiväkodissa ja on kiva nähä erilaisia työpaikkoja. Ennen ku meen virallisesti töihin.

 photo blogii1jpg_zpsc13432e9.jpg  photo blogii3jpg_zps399179a6.jpg

Oon kuitenki onnellinen, että tää kaikki on kohta ohi. Vaikka kyllä mua ahdistaa aika paljon työmaailmaan meno. Joudun olemaan niin paljon enemmän vastuussa tekemisistäni ja virheistäni, joita voin tehä. Oon niin täydellisyyden tavottelija ja haluun, et kaikki menee täydellisesti. En myöskään ryhdy tekemään, mitään sellasta, mistä en oo melkee 100% varma et onnistun siinä. Tääki pätee vaan sellasissa asioissa, jossa on mukana muita ihmisiä. Haluun päästä täst tavasta eroon, mutta se on vaan vaikeeta.

 photo blogi4_zpsf99a4c2a.jpg

Mulla on nyt viime aikoina ollu muutenkin kaikki, jotenkin vaikeeta. En oo jaksanu oikeen tehdä mitään, mutta on vaa pakko jaksaa. Pimeys vaikuttaa kans mun mielialoihin aika paljon. Oon ollu nyt viime päivät, kun aurinko on paistanu, ni paljon pirteempi. Oonki yrittäny panostaa sellasiin asioihin, mistä tykkään, kuten valokuvaus ja kynsien laitto. Toivon kyl et keksisin jostain enemmän tekemistä eikä tarvis istuu koko aika koneella. Oon kattonu tässä viime aikoina enemmän sarjoja, kun laki sallii. Parin viikon sisään on menny kohta kuus tuotantokautta Supernaturalia. On muuten paras sarja ikinä♥

 photo blogii2jpg_zpsca3a354a.jpg
 photo blogi5_zpsc585a9f8.jpg

~ Laura

Biisi: Jontte Valosaari - Kiinni jäit ft. Mikael Gabriel

2 kommenttia: