maanantai 20. tammikuuta 2014

Sain haasteen.

"Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata annettuihin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista. "


1. Odotan tällähetkellä eniten valmistumista ja sitä et pääsen pois koulusta.

2. Odotan kanssa työssäoppimisen alkua. Pääsin mun toiseen toiveeseen.

3. Täytän 9 päivän päästä 20v. ja mulle tulee varmaan ikäkriisi.

4. Oon kynsilakka friikki. 

5. Oon käyny lukion, alunperin vaan sen takia, että saisin kolme lisä vuotta aikaa miettii minne meen opiskelee.

6. Mulla on oikeestaan vaan muutama ystävä. (onko ees sitäkään?)

7. Mun pitäis siivota mun huone, mutta en yksinkertaisesti jaksa pitkien koulupäivien jälkeen.

8. Mulla on kaks laatikollista kynsilakkoja ja -tarvikkeita. Tarviin uuden laatikon.

9. Mua ärsyttää tosi monet asiat ja oonki melkee aina valittamassa.

10. Siks varmaan kukaa ei jaksakkaa olla mun kaveri.

11. Yritän olla positiivinen, mutta se on niin vaikeeta.


1. Mikä oli ensimmäinen keikka jossa olit?
-Ensimmäinen keikka, missä mä olin tais olla Elämä Lapselle -konsetti. Vuotta en kyllä muista.
2. Toiveammattisi?
- Tähän en oikeestaan osaa vastata, ennen se oli parturi-kampaaja. En enää. Ehkä se sit on kuitenkin tää lähihoitaja mitä tällähetkellä opiskelen.
3. Ensimmäinen haaveammatti?
- Tais olla joku näitä pikkutyttöjen perus haaveammatteja, kuten prinsessa, eläinlääkäri tai lentoemäntä. Yks mun haaveammateista oli kanssa pienenä oli kirvesmies, koska iskä oli kans. Muita en oikeestaan muista.
4. Missä päin maailmaa olet matkustanut?
- Oon ollu kaks kertaa Cran Canarialla, Kyproksella sekä sit monta kertaa Ruotsissa ja Virossa.
5. Paras Disney-leffa?
- En osaa ees sanoo. Niitä on monta. Melkeenpä kaikki näytellyt on hyviä ja piirretytki.
6. Pirtelö vai smoothie?
- Molemmat. Riippuu aivan tilanteesta ja fiiliksestä.
7. Mitä mieltä olet pakkoruotsista?
- En tykkää. Mutta ymmärrän kyllä, miks sitä pitää opiskella. Toinen kotimainen kieli.
8. Suurin haaveesi juuri nyt?
- Tällä hetkellä valmistua ja saada työ sekä omakoti.
9. Mihin haluiaisit matkustaa?
- U.S.A:an. Tarviiko sitä ees selittää. Mieluiten ehkä jonnekki L.A:iin tai Floridaan.
10. Reppu vai olkalaukku?
- Käytän olkalaukkuu, vaikka terveyssyistä pitäs käyttää reppuu. Mutku mitään kivaa reppuu en oo löytäny.
11. Tykkäätkö lävistyksistä?
- Riippuu vähän. Jos nyt puhutaan, siitä että ottaisinko mä, ni en varmaan enää. Joskus halusin huulikorun ja nenäkorun, mutta koskaan en oo niitä ottanu enkä varmaan tuu ottamaankaan. Kyllä lävistykset on kuitenkin ihan ok. Mutta jos niitä on liikaa ni en tykkää yhtää.

En nyt valitettavasti jaksa keksiä kysymyksiä, enkä haastaa ketään tähän. Mutta jos ette oo vastannu noihin kysymyksiin mihin mä vastasin vastatkaa niihin, jos haluutte.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti