keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Happy birthday!

 photo hyvaumlaumlsyntymaumlpaumlivaumlauml_zpsdb5466cd.jpg
Kuva tästä. Tekstin lisäsin itse.


Kuva tästä.

 photo palloka_zps0d20234f.jpg
Kuva tästä.

Ensimmäinen ajatus on Ahdistaa! Täytän tänään 20 vuotta ja tuntuu, etten oo saanu elämässäni mitään aikaan. Mut ehkä tää tästä viel. Ehkä mä kuitenkin ajattelen taas aivan liian negatiivisesti. Oonhan mä kuitenkin kouluttanu itseäni kohta neljätoista vuotta. Huh.. Onpa pitkä aika. On siihen aikaan, kuitenkin mahtunut ala-aste, yläaste, lukio ja amis. Sekä monta mahtavaa kokemusta. Mitä muuta mä oon saanu aikaan, enpä oikeen osaa sanoa. Oon mä kanssa oppinu erinäisiä taitoja, kuten valokuvausta, piirtämistä jne. Rakastan kaikkea luovaa tekemistä. Viime aikoina on tullu ajateltuu vähän liiankin negatiivisesti. Pitäs kääntää ajatusten suuntaa, muuttaa ne positiivisiks. Mut ainoot hetket jolloin tunnen olevani ilonen/onnellinen on sillon ku saan valokuvata, tehdä jotain luovaa tai olla töissä lasten parissa. Kaikki muu on hankalaa. Nyt kyllä sivuttiin ihan hirveesti tän postauksen aiheesta. Mutta kun ajatusten virtaa on välillä vaikee keskeyttää.

Sain mun serkulta lahjaks ihanan sinisen Mariskoolin. Sain jo aikasemmin yhen lahjan häneltä ja sovittiin, ettei hän osta mulle enempää mitään, mutta kuitenkin sain ihanan yllätyksen sunnuntaina. Vähän etukäteen kylläkin, muttakun synttärit on nyt keskellä viikkoa, eikä varmaan nähdä taas vähään aikaan. En usko saavani muita lahjoja, enkä mä niitä oikeestaan tarviikkaan. Mulla on kaikkea, mitä tartten. Ostin viimevuoden puolella ittelleni lahjaks Cheekin -keikkaliput ja keikka on tän viikon lauantaina. Sitä odotellessa♥

 photo blogin_zps542a8dac.jpg
 photo blogin1_zps0d0e15a9.jpg


~ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti