maanantai 1. huhtikuuta 2013

Shoppailuterapiaa

Joo elikkäs on tässä taas tullut hieman shoppailtua. Osa syynä se luultavimmin, että oon käyttäny sitä terapia muotona. Mutta toisaalta oon kanssa tarttenu uusia vaatteita. Ajattelin vähä esitellä kaikkea mitä oon ostanu tässä viikon sisään. 


Ekana yllä olevat vaaleanlilat farkut. Oon jo pitkään halunnu ittelleni jotku värilliset farkut. Sillä mulla on vaa kaikkii tummii tai maanläheisii värei farkuissa, jotka omistan. Oon aikasemmin kaupoissa sovittanu joitain farkkuja, mut ne ei sit oo sopinu mulle kuitenkaan. Nää kuitenki tällä kertaa näytti kivoilta päällä ja eikä nää ollu kalliittkaan. 25 euroa Lindexiltä.

Tiistaina kävin äitin kanssa shoppailemassa yhen jutun jälkeen (kerron toisessa postauksessa). Sillä reissulla tarttu mukaan vähän enemmänki kaikkea tavaraa.


Tarjoustalosta lähti mukaan tollaset ihanat neonväriset nilkkasukat. Oon jo monta kertaa kattonu niitä siellä, mutta en oo viittiny ostaa niitä, ku ajattelin että ne on kalliit. Äiti kuitenki osti ne mulle. Ne makso muistaakseni noin 9 euroo.

Sieltä lähti myös mukaan tollaset kilon painoset ranteisiin laitettavat painot ja neljän kilon kahvakuula. Ajattelin, että noitten avulla saisin käteni parempaan kuntoon. En jaksa enää tätä jatkuvaa särkyä. Noi ranteisiin laitettavat makso 5 euroo ja kahvakuula 10 euroo.


Kävin siellä ihan huvikseen myös kenkäosastolla ja löysin tälläset ihanat kengät. Mulla ei kaikki tän malliset kengät mee jalkaan, koska mulla on niin korkee jalkapöytä, mutta kerranki nää meni jalkaan ja nää on muutenki niin ihanat. Just sopivat kevätkengät. Makso noin 30 euroo.


Lindexiltä lähti mukaan tällänen vähän läpinäkyvä paita. Ajateltiin, että tää ois hyvä mummin hautajaisiin, mustien farkkujen kanssa. Paita makso muistaakseni 13 euroo ja ostin myös uudet mustat farkut jotka oli alennuksessa ja makso vaa 15 euroa. 




Sitte löyty kanssa Lindexiltä tällänen ihana kevät/syksy takki. Tällästä oon kanssa ettiny pitkään. Itiksen Lindexissä ei ollu mun kokoo joten kävin viel shoppailu reissun jälkeen hakemassa Vuosaaresta tän ittelleni. Oli vaa pakko saada tää heti. Makso noin 70 euroo.


Torstaina kävin keskustassa ja päädyin siellä käymään GinaTricotissa. Sieltä lähti alennuksesta mukaan nää kaks paitaa. Sinisellä oli hintaa 5 euroo ja vihertävällä 10 euroo.


~Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti