lauantai 20. huhtikuuta 2013

A Lazy day or not ?

 Tänään on mulla ollu puoliks laiskottelupäivä, mutta kuitenki oon ahkeroinu. En oo tänään tehny yhtään mitään muuta, kun istunu koneella ja tehny koulutehtäviä.  Mulla on ollu ihan hirveesti rästiin jääneitä kirjallisiatehtäviä, koska sattumoisin inhoon niitä. Siks niitä on jääny niin paljon tekemättä. Nyt otin itteeni niskasta kiinni ja oon tänään saanu tehtyä neljä tehtävää. On kyl ollu hirveen vääntämisen takana, mutta oon ylpee ittestäni, että sain noin monta tehtyä tänään. Vielä on kuitenki monta jäljellä huomiseks. Katotaan sit paljonko mulla on enää hermoja jäljellä.




Tää oli tokavika viikko koulussa, joten enää viikko jäljellä ja sitte työssäoppiminen. Koulussa ei oo ollu mitää sen ihmeempää, kun että käytiin torstaina kattomassa millasta on autsmi -luokalla ja meiltä oli peruttu tostailta sekä perjantailta tunteja. Parit kurssit loppu tällä viikolla, mutta hauskaa on se että meillä ei oo ollu tän seittemän viikon aikana, ku muutama koe. Oon siitä oikeestaan aika ilonen, mutta toistaalta tuntuu aika turhalta opiskella, kun ei oo kokeita.

Ainut kuvistyö, josta tykkään.


Ainoa aine mistä mä oon tällä "jaksolla" tykänny on ollu kuvis, vaikka siinä onki painotettu kuntoutusta. Tehtiin aika monta työtä sillä kurssilla, vaikka se oliki lyhyt. Tehtiin kipsikäsiä aiheella "lähihoitajan käsi", kehonkaavioita vanhoille tapeteille, savitöitä siten että tehtiin ne jonkun esineen päälle ja sitte neulahuovutuksella, jotain eläimiä.


Kuten jo edellisessä postauksessa sanoin, että mulle on tullu nyt joku kauhee shoppailu into. Oikeestaan oon käyny shoppailemassa nyt joka keskiviikko, koska palkitsen itteni hammaslääkäristä selviytymisestä. Keskiviikkona ostin tollasen valkosen pitkähihasen paidan. Oon kattonu sitä monesti Ginassa, mutta en oo viittiny ostaa ku hintaa sillä on ollu vähän yli 34 euroa. Nyt se oli alennuksessa noin joku 17 euroa.


Oon nyt parin viime viikon aikana ruvennut taas lukee kirjoja pitkästä aikaa ja on tullu luettua aika monta. Nimittäin parhaimmillaan on tullu luettua noin 600 sivunen kirja päivässä.  Voisin joku päivä tehä pitemmän postauksen kirjoista. Harmittaa vaan ku mulla ei oo tällä hetkellä kotona yhtään sellasta kirjaa, jota en olis jo lukenu. Ja kirjastosta en jaksais kantaa edes takasin kirjoja. Mut on ollu taas kiva lukee niitä, kirjoja lukemalla pääsee ihan toiseen maailmaan.


Lakkasin torstaina kynteni, ku oli tylsää. Ja halusin vähän omaa aikaa. Seuraan Youtubessa cutepolishia, josta löysin tän kynsienlakkaus vinkin. Käytin itte vähän eri värejä, koska mulla ei ollu vihreetä ni käytin mustaa. Sitte toi mun valkonen lakka imi itteensä tosta alla olevasta vihreestä keltastasävyä, mutta näyttää nää silti ihan hyvälle.

                                   





~ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti