lauantai 6. huhtikuuta 2013

Life Unexpected

Tää viikko on tuntunu hassun lyhyeltä, ku maanantaina oli lomaa. Viime viikko oli kyllä lyhyempi sillä olin vaan kahtena päivänä koulussa. Mitä mä oon tällä viikolla tehny. Ööö.. Ollu koulussa ja kitunu siellä. Koulun käynti on tuntunu työssäoppimisesta asti ihan pelkältä puulta. Meillä on ollu pelkkiä teoriatunteja, joten ei ihan nappaa istua sitä kaheksaa tuntia päivässä koulussa, kun vois tehä töitä sen sijaan. Eipä tässä kuluneen viikon aikana oo kuitenkaan mitään sen ihmeellisempää tapahtunu. Parina aamuna koulu alko vähän myöhempään ja sain nukkuu pikkasen pitempään. 



Perjantaina mentiin musiikin ryhmän kanssa Happeen, kun siellä oli joku ihme tapahtuma Moniäänirock2013.  Sinä tapahtumassa oli kyse (tietääkseni), että mielenterveyskuntoutujat saavat esiintyä yleisölle perustamiensa bändien kanssa. En kyllä ole 100 % varma oliko kaikki esiintyjät mielenterveyskuntoutujia, mutta kuitenkin. Tää tapahtuma oli suunnattu oikeestaan kokonaan mielenterveyskuntoutujille tai muille kuntoutujille. Paikalla ei oikeestaan ollu nuorisoa tai nuoria, paitsi meidän luokka ja esiintyjistä osa. 


Menin sinne oikeestaan aika ennakkoluulosena, koska yleensä meidän musiikkimaikkojen ideat on aika outoja ja ärsyttäviä. Tuolla tilassa oli kyllä aika ahdasta ja tunkkasta, mutta oli siellä oikeesti pari ihan ok bändiä ja artistia. Siellä oli juontajana nelosen Hauskojen kotivideoiden juontaja Sampo Marjomaa ja tuomaroimassa oli ainaki Kristian Meurman. Tuomareita oli monta muutakin, mutta en mä niitä tunnistanu.

Olin siellä noin kahesta puol neljään, mutta sit mulla alko särkee päätä ni päätin lähtee kotiin päin. Meinasin vielä jäädä kuvailemaan kalasatamaan ja sörnäiseen, mutta en mä sit jaksanu, koska alko olee jo nälkä aamupalan jälkee.



Kotona mä kattelin sit vaa koko illan ohjelmia ja elokuvia koneelta. Löysin mulle aivan uuden sarjan Life Unexpected, joka on mun mielestä todella hyvä. Tää kertoo tytöstä, joka on heti syntymän jälkeen annettu adoptoitavaks ja sen jälkeen kiertäny tosi monessa sijaiskodissa. Toi tyttö kuitenki etti oikeet vanhempansa käsiinsä ja sitte alkaa tapahtua.

~ Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti