sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Vapaa kuin Valosaari



Eilinen oli mahtava päivä pienistä takaiskuista huolimatta. Sain joku pari viikkoo sitte tiedon, että voitin Tuborgin facebook -kisassa pääsyn Jontte Valosaaren levyjulkkari tilaisuuteen ja sitä edeltävään kutsuvierastilaisuuteen. Kutsussa oli + avec. Sovittiin R:n kanssa sillon ku viimeks nähtiin, että mennään yhdessä, mutta R peru torstai illalla yhentoista jälkeen illalla, koska hänellä oli muuta tekemistä. Menin sitte aika pettyneenä nukkumaan ja yritin miettii vahtoehtoja kenet kutsuisin mun kanssa sinne. Olin jo miettiny pariinki otteeseen, ku mun luokalla on yks S, joka kuuntelee aika samanlaista musaa, kun mä. Olin pyytäny S:ää kaveriks facessa jo vähän aikaa sitten ja perjantaina se pyyntö oli sit hyväksytty. Ajattelin heti et JES! nyt voin kysyy. Kysyinki ja pienen keskustelun jälkee tulos oli se, että S oli lähössä mun kanssa sinne. Mutta koska meijän luokassa on jyllänny flunssa jo viikon, tuli S:ltä viesti, että ei voikkaa tulla koska kuume on noussu. Siinä vaiheessa meinas tulla jo itku ja meinasin sortuu vaihtoehtoon, että pyydän mutsin mukaan sinne. Onneks siihen vaihtoehtoon ei tarttenu sortua. Keksin et pyydän yht kaverii, jonka oon nähny viimeks kesällä.

Ilta oli mahtava, vaikka aluks olikin pelkkää istumista ja ympärilleen kattelemista, koska ei tunnettu sieltä ketään muita. Paikkalla oli aika paljon muita julkkiksia. Tuntu siltä, että kaikki muut siellä tunsi ees jonku muun ku avecinsa, joten oli hieman orpo olo. 

Mut sitte, ku keikka alko tunnelma oli ainaki mun osalta ihan katossa. Osasin melkee kaikki biisit jo ulkoota, lauloin mukana ja otin vähän PALJON kuvia.

Jonten kanssa lavalla oli nainen laulamassa, jonka nimeä en valitettavasti muista. Hän näytti pelottavan paljon yheltä mun luokkalaiselta ja ihmettelin asiaa monesti siellä. 

Lähettiin sieltä melkeen heti, kun keikka loppu, koska mulla oli tänään menoa, josta kerron myöhemmin.

~ Laura























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti