tiistai 3. kesäkuuta 2014

Kaverin Yo-juhlat

Perjantaina ajoin noin 250 kilometriä näihin juhliin. Majoituin Mallun luokse, koska en jaksanu mökille vielä raahautua ja muutenkin seuraavan aamun aikataulun takia oli helpompi nukkua siellä. 

Lauantai aamuna herättiin vähä yli kaheksan. Mallu nelkytviis minuuttia myöhässä, mutta kerettiin kuitenkin. Suihkussa käynti, aamupala, hiusten kiharrus ja meikkaus. Oltiin jopa ajoissa koululla. Mä menin eturiviin istumaan, koska koululla ei ollu vielä muita ihmisiä hirveesti. Vähän nolotti sillä varmaan muiden läheiset ois halunnu eturiviin ja mä kaverina tungin sinne kuvaamaan. Olin samaa aikaa kahden mun kaverin lakkijaisissa.

 photo blogi_zps0793aa78.jpg
 photo blogi1_zpsb9ec906d.jpg
 photo blogi4_zpsa1c18692.jpg
 photo blogi5_zps62276292.jpg

Koululla kaikki ylioppilaat keräänty vielä yhteiskuvaan, joita mäkin otin varmaan kakskyt. Ihan vaan sen takia ku en tienny mikä niistä oli suorassa ja mikä ei. Olin niin huonossa asennossa kyykyssä maassa. Siitä ois vielä perinteen mukaan pitänyt sankarihaudoille lähteä. (Kuulemma?) Mutta alko just satamaan vettä, joten ei haluttu lähteä kastelemaan itteämme sinne. Lähettiinki sitte jo kaverin kotiin tervehtimään vieraita ja syömään hyvää ruokaa.

Kävin myös yhessä välissä mun toisen kaverin juhlissa parinkymmenen kilometrin päässä. Mutta onneks sen matkan taitto 15 minuutissa autolla. Sain myös kutsun kolmansiin juhliin, mutta sinne en ois kerenny enkä varmaan ees löytäny yksinäni. Molemmissa juhlissa oli hyvät tarjoilut (ruokahan on juhlissa se pääasia♥) ja kiva tunnelma.

Sain myös kunnian ottaa Mallusta yo-kuvat. Kiitos siitä♥ Niistä teen sitte ihan oman postauksensa.

 photo blogi3_zps245327e4.jpg  photo blogi2_zpsdb927d0a.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti