torstai 22. toukokuuta 2014

Valmistujaiset

Me juhlittiin viime sunnuntaina mun lähihoitajaks valmistumista pienellä porukalla, sillä mulla on kuitenkin ollu jo ylioppilasjuhlat. Sunnuntai aamuna juhlaporukka pieneni pienenemistään. Kun mun vaari ja serkku, perheineen, ilmotti etteivät he pääse sairastumisien takia. Loppujen lopuks paikalle tuli mun serkku, hänen vanhempansa ja serkun kihlattu. Joten juhlittiinkin tosi pienellä porukalla. Vähän harmitti ettei kukaan muu päässy tulemaan, kun äiti näki kauheen vaivan tehdessään ison voileipäkakun ja mä menentin taas kerran hermoni leipoessani suklaatäytekakun. Ja iskä oli ostanu kaupasta kaikkea muuta.

Vieraille tuli kiire lähtee kotiin Suomen peliä ja mä menin päikkäreille. Sosiaaliset tilanteet on välillä niin väsyttäviä, kun täytyy esittää pirteetä ja et kaikki on kunnossa.  Nukuin siinä sit johonkin kuuteen asti ja lähin sitte koiran kanssa lenkille ja valokuvaamaan. Oltiinkin Tuffen kanssa kaks tuntia ulkona.

 photo blogi1_zps59b354b1.jpg  photo blogi_zps89340e81.jpg  photo blogi2_zps25e4ed48.jpg  photo blogi3_zps46aa72fc.jpg

7 kommenttia:

  1. ai että toi suklaakakku näyttää hyvältä O.o "kuolavaluu"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D se on aivan ihanaa.. pelkkää suklaata koko kakku. vaikka itte sanonki ;)

      Poista
  2. Onnee valmistumisesta :) Ja ruuat näyttää kyl iha super hyviltä.

    VastaaPoista
  3. Onnee valmistumisesta :) Ja ruuat näyttää super hyviltä.

    VastaaPoista