tiistai 17. kesäkuuta 2014

Shoppailua Mikkelissä

Viime postauksessa sanoinkin, että tuun erikseen esittelemään nää tuotteet. Tässäpä nää nytten on. Kaikki paitsi kengät näistä on vähän niinku heräteostoksia, vaikka joidenki näitten ostaminen on kyllä ollu mielessä. Ei vaan nyt ollu tarkotus hankkia, mutta kun ne osu silmään.

Syväpuhdistava shampoo makso noin 14 € Sokokselta. Tätä mä oon miettiny jo pitkään, että tartteisin. Sillä on tuntunu, että oma hius on vähän eloton ja täynnä kaikkia mömmöjä. Ja syväkosteuttava hoitoaine, shampoon kaveriks, makso kans noin 14€.  (Linkit auttaa vaan teitä löytämään lisätietoa tuotteista)

Molempia oon jo testannu ja tykkäsin. Shampoossa on aika mieto tuoksu. En osaa kuvailla miltä se tuoksuu, mutta hyvältä kuitenkin. Hoitoaine tuoksuu mun mielestä ainakin ihan mustikalta, ehkä syynä onkin se että hoitoaine sisältää mustikan siemenöljyä. Näiden käytön jälkeen hiukset tuntu ihanan kevyltä ja pehmeiltä.

 photo blogi4_zpsebc95874.jpg

Tässä on nää mun uudet lenkkarit/juoksukengät/ mitkä hyvänsä. Pari lenkkiä oon nää jalassa käyny koiran kanssa vetämässä. Vähän vielä kipeytyy jalat, niinku mulla aina uusista kengistä ja varmaan muillakin. Mutta kuitenkin nää tuntuu hyvälle jalassa. Kaupassa kun näitä kokeilin ni tuntu ihan siltä, ettei olis kenkiä jalassa ollenkaan, vaan kantapään alla ois pikkasen koroketta. Kenkiä kun mentiin kattomaan mulle oli tärkeetä, että kengät on kivan väriset ja näköset, sillä jos en niistä tykkäis ulkonäöllisesti, en tulis niitä käyttämään.

 photo blogi8_zps5e29183b.jpg  photo blogi5_zps26eb7eee.jpg
 photo blogi7_zps8a0f098f.jpg

Sit tuli kans ostettua muutamat kynsilakat Ginasta ja Sokoksen alennuksesta puoleen hintaan. Ja Sokoksella törmäsin kanssa tollaseen hiuspinnikoteloon, jossa on kai kolmen kokosia pinnejä. En oo siis pakettia vielä avannu, mutta oli pakko napata mukaan kerta tossa on 60 pinniä ja hintaa oli vaan 3,60€. Sillä ne pahvilaput missä on muutama pinni ehkä 10, maksaa ihan saman verran. Mulla on muutenkin aina pinnit kateissa ni jos ees osa pysyis nyt tallessa.

 photo blogi6_zpsf9a81cd9.jpg

2 kommenttia:

  1. Se on kyllä ärsyttävää, kun pinnit katoilee ja saa koko ajan ostaa uusia. :D Noi hiustuotteet vaikutti mielenkiintosilta! Ja hyvä ettei ne sisällä ylimääräsiä hajusteita tai väriaineita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. just siivosin mun huoneen ja löysin ihan älyttömäst pinnejä.. mutta enpä enää tiiä missä ne on :/ kadoksissa kaikki..

      Poista