tiistai 3. kesäkuuta 2014

Yo-kuvia

Sain siis kunnian ottaa sunnuntaina Mallusta hänen yo-kuvat. Kuvia tuli otettua aika monta, kun mä vähän innostuin. Kuvauspaikkana toimi todella kiikkerä laituri, joka kallistu koko ajan suuntaan jos toiseen. Siinä saiki miettiä kuinka lähelle toista pysty menemään. Saatiin kuitenkin iso kasa onnistuneita kuvia. (ainakin mun mielestä) Sain Mallulta luvan julkasta nää kolme kuvaa tännekkin. 

Nää oli mun toiset tälläset suurempaan tarkotukseen otetut kuvat. Sillä perjantaina otin mun serkun valmistujaiskuvat. Jännitin vähän näitten molempien kuvien ottamista, sillä näillä tulee olee iso merkitys. Tai ainakin niin mä ajattelen. 
 photo blogi6_zpsbdd278c6.jpg  photo blogi7_zps77e0fde4.jpg  photo blogi8_zps816f3f92.jpg

6 kommenttia:

  1. Tosi hyviä kuvia varsinkin toi ylin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti (: kaveriki tais tykkää siit aika paljo

      Poista
  2. Ihania kuvia! Tuo kuvauspaikan valinta on ihanan erilainen, sillä useimmiten nämä kaikki ulkona otetut yo-kuvat on sellaisia takapihalla, jonkun puun vieressä otettuja kuvia ja tosi harvassa edes näkyy vettä!

    Mitä nyt tässä vähän selailin, niin pakko sanoa, että sun blogi vaikuttaa yleisilmeeltään mukavalta. Itse en vaan kauheasti tykkää, jos kuvat ja teksti ei oo samanlevyisiä ja tunnisteita on paljon. Mun näytölle tää blogi on myös turhan leveä, sillä nähdäkseen tummemman harmaan reunuksen oikealla joutuu scrollailemaan. :( Kannattaa miettiä, voisiko blogia hieman kaventaa, että se näyttäisi jättisuurta ruutua pienemmälläkin esteettisesti nätiltä. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: Kaveri oli itte valinnu paikan, mutta kyllä mäkin varmaan oisin järvenrantaan lähteny.

      Rakentavaa palaute onki kivaa saada. Oon tehny tän blogin omaan näyttöön sopivaks.. vaikka ei mullakaan mikään älyttömän iso näyttö ole. Muakin oikeastaan häiritsee se, että ne on eri levyset, nytkun sanoit :D pitää kattoa jos saisin joku päivä tehtyä asialle jotain..

      Poista
  3. Ihania tunnelmallisia kuvia ja kaunis kuvattava :)

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
  4. Kiitos (: kiva että muutkin tykkää.. (: itse ku oon välillä niin kriittinen kaikkia kehuja kohtaan.

    VastaaPoista