torstai 19. kesäkuuta 2014

Ikuinen sadesää

Vaikka se ei nyt näistä kuvista ilmenekkään, niin tänään on satanu varmaan kolmatta päivää putkeen. Harmittaa ihan hirveesti, kun haluisin olla ulkona ottamassa aurinkoa. Kaikista hauskinta tässä on, kun mä joka aamu oon heränny noin puol kasin aikoihin sillon on taivas ollu kirkkaan sininen ja aurinko paistanu. Mutta mäpäs en oo jaksanu siihen aikaan vielä nousta sängystä ja sitten kun mä oikeest herään ja nousen ylös, taivas on pilvessä ja ulkona sataa vettä. Ihan epäreiluu. Kylmäkin täällä on ollu, sillä eilen oli ulkona vaan viis astetta lämmintä. Hui.

On tänään kuitenkin vesisateessa ollu taukoja, vaikka ei ne kovin pitkiä ole ollu. Muutaman kuvan kerkesin nappasta ulkona ennen, kun tuli kiire kameran kanssa sateen suojaan. Toinen syy miks sadesää harmittaa on just, ku en pääse valokuvaamaan. En haluu lähtee vesisateeseen kastelemaan itteäni enkä kameraa, joten oon nököttäny sisällä koneen ääressä ja kattonu Netflixistä sarjoja. Tai oikeastaan tällä hetkellä vain yhtä sarjaa nimittäin Orange Is The New Black. Se on muuten aivan mahtava sarja. Suosittelen kyllä kattomaan sitä, jos on vaan siihen mahdollisuus.

 photo blogi1_zpsa3250af8.jpg  photo blogi2_zpsdca777bc.jpg

Tehtiin tänään lettuja sadepäivän piristykseks. Mä tein ruuan jälkeen taikinan ja iskä paisto letut saunan jälkeen. Omnomnom. Oli kyllä hyviä lettuja, vaikka itte sanonkin. Letut taitaa meijän perheessä olla vähän sellanen kesäherkku tai en ainakaan muista millon viimeks oltais kotona tehty lettuja. Viime kesänä pidettiin "isot lettukestit" täällä mökillä ja paikalla oli mun serkut + heidän vanhemmat sekä meidän perhe. Oli kiva tehä isommalle porukalle sillo lettuja saada hymy kaikkien huulille.

Huomenna otetaan äitin kanssa taas suunnaks Mikkeli ja mennään ostamaan mun enolle 60v. synttärilahjaa. Ehkäpä sieltä tarttuu taas jotain muutakin kivaa mukaan.

 photo blogi_zps7905db0b.jpg  photo blogi3_zpsd38165ee.jpg  photo blogi4_zps7138ac80.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti