sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Aurinkoinen päivä Mikkelissä

Keskiviikkona käytiin äitin kanssa Mikkelissä, suurimmaks osaks vaan sen takia, koska mä halusin mennä sinne. Toisaalta tarttin kyllä uudet legginssit ja pari muuta juttua. Oon kanssa jo pitkään halunnu kunnon kengät/ lenkkarit tai mikskä niitä nyt kutsutaan. Virallisesti kaupassa ne oli ainaki lapun alla jossa lukee juoksukengät. Mutta eipä nyt niistä sen enempää. Esittelen kaikki mitä ostin ni toisessa postauksessa.

Mä liikuin taas niinku turisti siellä, kamera kaulassa. Mut minkäs sille voi, kun rakastaa valokuvausta. Ihan ensimmäisenä, kun nousin autosta rupesin kuvaamaan Mikkelin tuomiokirkkoa. Mun mielestä se on vaan niin nätti kirkko.

 photo blogi2_zps62075cef.jpg  photo blogi_zps7a097637.jpg

Shoppailu kierroksen jälkeen suunnattiin Akselista torille syömään jäätelöt. Oli varmaan ensimmäiset ja viimeset jäätelöpallot, mutta täytyyhän kerran kesässä ainakin syödä yks pallo. Siinä torin laidalla sit istuttiin penkeillä ja siinä ihan meidän vieressä istu vähän vanhempi nainen ja mies. Oli vaan jotenkin niin liikuttavaa kattoo heitä siinä juttelemassa. Ja hetken ku he siinä olivat istuneet, mun päässä välähti. Tosta tulis ihan täydellinen mustavalkokuva. Näin sen kuvan jo mustavalkosena mun päässä. Mutta yks ongelma vaan oli, en voinu ottaa kuvaa kysymättä lupaa, enkä kehdannu sitä mennä kysymään. Onneks äiti meni mun puolesta ja sain aivan ihanan kuvan heistä.

 photo blogi1_zpsced1aa62.jpg  photo blogi3_zps7b05f493.jpg

Mitä te tykkäätte tästä kuvasta ? 

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla, vau! :-) Ja kyllä huomaa, että valokuvaus on sulle intohimo, koska nää kuvat on upeita. :) Saisinpa itsekin sen saman rakkauden valokuvaamiseen takaisin. Olin ennen tosi innokas sen suhteen: Kirjotin pieneen vihkoon kuvausideoita ja olin valmis ostamaan ties mitä rekvisiittaa. Kehityin, mutta sitten lukiokiireet vei mennessään, eikä se sama palo siihen kuvaamiseen ole enää takaisin tullut. :/ Mutta mä ainakin tykkään hirmusesti tosta vikasta kuvasta ja jään seurailemaan sun blogia!♥

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: Mulla ainaki talvisin vähän katoo kuvausinto ku ei oo tarpeeks valoa siihen aikaan enää ku ois vapaa kuvaamaan. Sen takii kesällä tuleekin kuvattua paljon enemmän. Kiva saada uusia lukijoita♥

      Poista