sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Mökkeilyä

Viikko on loppujen lopuks vierähtäny aika nopeesti täällä mökkeillessä. Muistan, ku teini-ikäsenä inhosin lähtee mökille. Sillon tiesin, että siellä ollaan ja pysytään sitte seuraavat kaks ja puol kuukautta. Palataan kotiin vasta vähän ennen koulun jatkumista. Nyt mökille on kiva tulla, kun on oma auto ja pääsee pois heti kun haluaa. Ei oo enää kidutusta tulla mökille vaan mä oikeesti nautin siitä, että pääsen pois kaupungista.

Tän viikon aikana mä oon oikeestaan vaan ottanu ihan rennosti, ottanu aurinkoo ja käyny kerran uimassa.  Onhan tähän viikkoon mahtunu jo parit ukkoskuurotkin ja ne on pelottanu Tuffee niin paljon, että se meni oven taakse piiloon. Voi toista. On kyllä ihan mahtavaa, kun oon vasta kahtena päivänä ottanu yhteensä kuus tuntia aurinkoa, että muhun on tarttunu jo vähän väriä. Normaalisti mä vaan palan, oon punanen pari päivää ja sit mun iho on yhtä kalpee, kun ennenkin. En tiedä nyt varmasti johtuuko tää siitä, että otan aurinkoa alku kesästä, kun ennen oon ottanu loppu kesästä. Vai siitä, että syön aurinkokapseleita. Aurinkorasvaakin on tullu läträttyä suojakertoimella 50+, ihan vaan sen takia että mun iho on niin hirveen herkkä.

 photo blogi_zpsaedf7da8.jpg  photo blogi_zps0d10da41.jpg  photo blogi1_zpsc0818106.jpg  photo blogi2_zps98e7958e.jpg

3 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kivanolonen blogi ja hyvää tekstiä!! Miinuksena joudun kyllä sanomaan, etten itse ainakaan saa selvää tekstin kursorista. Kuvat kuitenkin paikkaavat sitä :D Kysyisin semmoista, että miten saa tuon päivämäärä- ja teksiotsikon keskelle eikä sivulle, kuten esimerkikisi itselläni on? Olen yrittänyt löytää ohjeita sen siirtämiseen jne; mutta en meinaa löytää mistää :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta (: oon tässä suunnitellukki taas blogin ulkoasun muokkausta ni katotaan jos vaihtasin sen siinä yhteydessä selkeempään (:

      muistaakseni tästä katoin neuvoa: http://koodikielella.blogspot.fi/search?q=otsikon+keskitys , monesti oon tuolta blogista saanu apuja kaikkeen ulkoasun muokkaamiseen.

      Poista
    2. Kiitos paljon, toivottavasti löydän tuolta :)

      Poista