maanantai 9. kesäkuuta 2014

Monta juhlaa nähnyt asu

Tää asu on nähny mun päällä viime aikoina aika monet juhlat. En tykkää hirveesti käyttää mekkoja enkä varsinkaan sukkahousuja, joten yleensä valitsenkin, jotkut housut ja juhlavan paidan. Itte tykkään tästä paidasta älyttömästi. Siinä on ihanat helmikoristelut eikä se oo liian kuuma kesähelteilläkään. Muistan, kun äiti osti mulle tän paidan pari vuotta sitten. Paita loju pitkään mun kaapissa, kunnes viime vuonna löysin sen ihanuuden. Oon käyttäny tätä nyt mun omissa pienimuotosissa valmistujaisissa, serkun valmisujaisissa ja kaverin yo-juhlissa. Kengät on tietty ollu eri.

Paita on ostettu Lindexiltä ainaki kaks vuotta sitten. Ja ihanat Converset K-Kengästä. Molemmista saan kiittää äitiä. Legginssit ja toppi on ihan Ginan perus kauraa.

 photo asu1_zps72ce4a2b.jpg  photo asu_zpsf3b7eacf.jpg  photo asu2_zpsa9d6894b.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti