sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Uutta ulkoasua ja lempimusiikkia

Plöää.. oon koko päivän väsänny blogille uutta ulkoasuu, mutta en oo vieläkään tyytyväinen. Toi banneriki on vaa väliaikanen, koska se sininen ei enää sopinu sen jälkee ku vaihoin taustan valkoseks. Kattoo nyt sit millo jaksan seuraavan kerran muokkaa tota ulkoasuu, koska on se mun mielestä kuitenki sen verran rasittavaa. Tässä siis pysytään luultavasti hetken aikaa. Mitä mieltä te ootte ? (tiiän että teitä siellä on päivittäin lähemmäs 30 vaikka kukaan ei kommentoikkaan)

Tänäänkään mä en ole tehnyt sitten sen enempää. Yritin valokuvata tota ulkona olevaa lumisadetta, mutta en saanu sitä onnistumaan ja luovutin, koska tuli kylmä. Heräsin tänään sentään jo ennen kahtatoista, koska kaveri herätti. Mut ei se mitään, ihan hyvä vaan et heräsin aikasin, pystyn sit menee aikasemmin illalla nukkuu. Huomenna kuitenkin taas herätys aamuviideltä. Nyt tokan viikon jälkeen se ei enää tunnu niin pahalta, vaikka ajatus siitä kauhistuttaakin. Kyl mä tuun selvii viel jäljellä olevasta kolmesta viikosta.

Ajattelin, ku ei mulla oo oikeen hirveen järkevää asiaa ni voisin laittaa tänne mun puhelimesta eniten soitettujen biisien listaa ainaki jonku verran.


1. Herrasmiesliiga - Ei Pahalla Mut Tahallaan 2011




2. Anna Puu - Säännöt rakkaudelle (tätä en jostain syystä saa videona tänne)


3. Cheek - Levoton Tuhkimo



4. Jonne Aaron - Jippikayjei




5. Cheek - Jos mä oisin sä



6. Jyrise - Kyyneliin hukkuu



7. Jontte Valosaari ft. Elastinen - Jos mä oisin sun mies (tätäkään en saanu videona o.o )

8. Mikael Gabriel ft Diandra - Päästä mut pois


Tossa nyt on joitaki. En viittiny enempää laittaa, koska melkeen kaikki loput ois ollu Cheekin biisejä. Noi ei todellakaan oo sellasessa järjestyksessä, että ykkösestä tykkään eniten ja jne. Vaan, ku puhelin soittaa randomisti biiseijä. Tällä hetkellä noista kaheksasta biisistä kaks mun suosikkia on Anna Puun Säännöt rakkaudelle ja Mikael Gabrielin Päästä mut pois.

Nyt taidan tästä lähteä vielä suihkuun, syömään ja sit nukkumaan, että huomenna jaksaa taas tehdä töitä.

~ Hyvää yötä, Laura.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti