lauantai 9. helmikuuta 2013

Turhaa ärsytystä

Niinkun mä eilen vähän arvelinkin niin se tän päivänen opettajan tapaaminen oli aivan turha. Jouduin ihan turhaa kattelee sen naamaa pari tuntia, just ku iloitsin et oon päässy siitä eroon vähäks aikaa. Juteltiin siellä vaan siitä, et millasta meillä on ollu nää kaks ekaa viikkoo tuolla työssäoppimispaikassa. Siis ku meitä on neljä meijän luokkalaista samassa talossa, mut vaa eri osastoilla.

Siitä sit menin neljän aikaan töihin, vaikka mulla ois oikeest alkanu 12 , mutku sinne koululle piti mennä. Oikeesti oisin niin paljon mielummin ollu niitten asukkaitten kanssa siel osastolla. Mullahan oli sit työvuoroo jäljellä enää seittemään asti eli kolme tuntia. Josta noin kaks tuntii tein töitä ja vikan tunnin istuin kahvihuonees jauhamassa suoraan sanottuna paskaa.

Tässä päivässä on kyl ollu kaikki ihan pielessä. Aamulla ku keitin puuroo aamupalaks, ni siitä tuli ihan liian paksuu vaikks ohjeitten mukaa tein. No kyllä sitä kuitenki syömään pysty. Sit ku suorisiin hiukset ni huomasin et mulla on aika kiva "juurikasvu" tai siis ku mulle laitettiin joskus tossa viime vuoden puolella vaaleita raitoja ni ne on kasvamassa pois ja omat hiukset muuttuu pikkasen tummemmiks. Muutenki kaikki lähti menee alamäkeen, ku kello alko lähestyy ilta seittemää. Mä.jostain syystä, varmaanki siitä.et olin nii väsy, törmäilin kaikkee ja kolhin itteeni koko ajan.

Muutenki ärsyttäny koko päivän ku huomenna piti viettää mun synttärei, mut sit ne taas peruuntu monista eri syistä johtuen. Muutenkaa kukaan sukulsinen ei muistanu mun synttäreitä, joten se aiheuttaa vaa lisäö kiukutusta.

Mut nyt meen nukkuu ku silmät painuu jo kiinni. Katotaan jos huomenna valitan taas vähä lisää.

~Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti