tiistai 12. helmikuuta 2013

Shoppailua


Hellou Hellou! Ei oo nää aamuherätykset vieläkään mun juttu. Normaalisti mä oon tullu aamuvuorosta suoraan kotiin ja menny päikkäreille. Nukkunu siinä sit sellasen klo 15-19, koska kukaan ei koskaan tuu herättää mua. Tänään mä en tehny näin. Suoraan töistä mä menin shoppailemaan, koska työpäivän aikana mulle tuli sellanen olo et mä haluun, jotain uusia vaatteita ja tavaroita. Alempana on sitten niistä kuvia.
Tänään ja eilen mulla oli siellä työharjottelussa eri ohjaaja, kun yleensä. Maanantaina mun ohjaajalla oli vapaapäivä ja sit tänään sillä oli, joku koulutusjuttu. Onneks sain oikeestaan itte valita kenen kanssa mä teen siellä sitte töitä ja valitsinki sellasen ihmisen kenen kanssa koen tulevani hyvin toimeen, koska eihän siitä muuten tule mitään.

Maanantai oli oikeestaan aika tapahtumarikas päivä hyvällä ja huonolla tavalla. Mä sain ekaa kertaa antaa ruokaa asukkaalle, jolla on PEG-letku. No ei se oo oikeestaan sen ihmeempi juttu, ku laittaa vähän letkuja kiinni, mutta siinä täytyy olla tosi varovainen. Se PEG-letku on kuitenki kiinnitetty sen asukkaan mahaan ja se on pikkasen navan alapuolella. Sitte mulla oli siellä sellanen ylihoitajan infotilaisuus, jossa puhuttiin miten se organisaatio toimii ja tällästä. Sitte ku mä menin sen tilaisuuden jälkeen takas osastolle sain kuulla, että yks asukkaista oli kuollu. Se oli mulle sinänsä sokki, koska mä en oo koskaan aikasemmin kuollutta ihmistä nähny. Mutta se kuitenkin kuuluu lähihoitajan työhön, joten pakko kestää. Ei se sinänsä ees ollu paha tilanne mulle, mutta sen jälkeen kyllä rupesin miettimään kotiin päästyäni paljon asioita. Ja kuitenki ne asukkaat on kuitenkin jo aika vanhoja. Millasia kokemuksia teillä on kuolemasta ? (ei nyt varmaankaan mitään hyviä, mutta siis sillee onko se pistäny ajattelemaan paljon ? ja millasia asioita ?)


Tässä nyt on joku tollanen kuva eiliseltä, ku yritin ottaa mun kampauksesta kuvaa. Enkä ees loppujen lopuks saanu kampauksesta kunnon kuvaa. Kokeilin siis ekaa kertaa nutturan tekoa sillä mun nuttura donitsilla, jonka ostin joulun(?) jälkeen. Mä ostin myös sen Rakkaus -muumimukin, mutta siitä ei oo kuvaa.

Sitte tässä ois näitä kuvia mun shoppailuista. Tuhlasin oikeestaan aika paljon rahaa. Mutta ostin kahet farkuta ja paljon muita vaatteita. Ihan ekanan mun silmiin pisti sellanen valkonen toppi, missä oli glitter teksti "Love Live Laugh" ei nyt välttämättä tossa järjestyksessä. Mut ei se ollukkaa sit kivan näkönen mun päällä. Sit lähin vielä kiertelee. Ja törmäsin tohon beessiin paitaan, jossa on tollaset siivet selkäpuolella. Siinä oli muita samantyylisiä, mutta niissä oli se kuva niinku etupuolella ni jostain syystä tykästyin tohon.
Ja jostain syystä mä aina eksyn joka kaupassa koruhyllylle ja tässä taas tulos. Mut toi on vaa niin ihana ja ajattelin et se sopis ton yllä olevan paidan kanssa. Tää ois siellä ollu myös hopeisena ja yleensä mä ostan mun korut hopeisina, mutta nyt mä tykkäsin enemmän tästä. Siellä ois ollu kans sellanen kiva viiksi -koru, jossa oli teksti englanniks, että kerran naiset ei voi kasvattaa viiksiä ni ostetaan sitten koruna. Oisin niin halunnu ostaa senki, mutta en mä kaikkea voinu ostaa.
Ihan lopuks mä vielä löysin tollasii vähän ohuempia pitkähihasia, jotka on mulle hyvä vaihtoehto, ku mulle tulee niin helposti kuuma. Ostin sitte samantien kaks eri väristä, ku ei noi loppujen lopuks niin pahan hintasii ollu. Siinä oli kyllä muitakin värejä, mut jostain syystä mä päädyin pinkkiin ja mustaan. Vielä pari vuotta sittenhän mä inhosin pinkkiä väriä jostain syystä.

 Siinä vieressä sit oli BikBok, josta mä oon useesti kattonu vaatteita, mutta en oo viittiny ostaa. Oon ainaki kolmena eri kertana kattonu tota alla olevaa villatakkia ja ajatellu et ton mä halusin mutta ei oo varaa. Nyt se oli -50% alennuksessa ja päätin et nyt mä ostan sen!
Kassan vieressä oli kynsilakkoja (toinen mun heikkous, kaulakorujen lisäks). Kattelin niitä siinä hetken vaa sillee pintapuolisesti ja sit toi kultanen pisti silmään. Mä oon jo pitkään ettiny suomesta tollasta kynsilakkaa, jossa on pienten hileitten lisäks tosi isoja ja oon tasan yhen löytäny, mut sen hinta oli joku tähtitieteellinen yli 14€, joten se jäi ostamatta. Siinä vieressä oli kans noita ponnareita ja mähän aina kadotan mun ponnarit ja pinnit, joten ostin sit nyt niitäki.
 Vikana mä suuntasin Lindexille, koska sieltä mä löydän aina farkkuja ja uusia farkkujahan mä oikeestaan lähinki vähän kattelemaan. Kiertelin siinä sit hetken ja sit mun silmään pisti nää harmaanvihertävät (?) farkut. Mulla on ollu melkee aina vaa mustia ja normaalin farkun värisii farkkuja, joten nyt ostin sit vaihtelun vuoksi tälläset. Mun mielestä nää on aika ihanan väriset.



~ Hyvää yötä ja mukavaa viikonjatkoa, Laura.



2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi! tykkään :)

    www.whoami-life.blogspot.fi -> liity lukijaksi jos tykkäät

    VastaaPoista