torstai 7. helmikuuta 2013

7.2

Nyt on toka viikko työharjottelussa lopuillaan ja mulla on ihan hyvä fiilis. Huomenna mulla on poikkeuksellisesti vaan kolmen tunnin työpäivä, koska mun pitää mennä kuuntelee koululle meidän niin ihahaa maikkaa. En käsitä mitä ideaa sinne on mennä, mut pakko se on. Maikkahan on sitä mieltä, että meillä pitäs olla jo näyttösuunnitelmat kirjotettuna, vaikka se ei oo ees itte käyny puhumassa mun kanssa siellä työpaikalla. Millä perusteilla mä voin sitä täyttää, ku mulla ei oo mitään käryä koko papereista ja siitä mitä se meiltä odottaa. Noh sen näkee sit huomenna mitä se haluu.

Tänään on taas ollu mulle ihan normi päivä. Aamulla viideltä herätys. Töihin. Kotiin nukkumaan. Nukuin taas jotku 3 tunnin päikkärit, mut vielä ainaki väsyttää. Onneks huomenna saan taas nukkuu pitkään.

Äitihän oli järjestämässä mulle lauantaiks "synttäreitä", mikä meillä tarkottaa sitä et sukulaiset tulee kahville. Mä en tykänny ajatuksesta, koska kukaan mun sukulaisista ei muistanu mun synttäreitä oikeena päivänä. Ni miks mä nyt sit niille haluisin kakkua tarjota. Eipä tartte niitä varten enää siivota.

Tänään mä aijon vielä kattoo pari ohjelmaa telkkarista ja laittaa tänne viel toisen postauksen, mutta siihen tulee vaan kuvia, joita oon tässä lähiaikoina ottanu.


~ Laura

P.S
Liityinpä tossa hyvin vuoks Blogloviniin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti