keskiviikko 26. elokuuta 2015

Viikonloppu mökillä

Toissa viikonloppuna äiti laitto mulle perjantaina viestiä, että tuu mökille. Olin kuitekin sopinu meneväni kaverin kanssa yhteen tapahtumaan, mutta lopulta päädyin perumaan sen menon. Kaheksan aikaan illalla rupesin sitten pakkaamaan ja yheksän aikaan lähin ajamaan kohti meijän mökkiä. Yötä myöten sit ajoin ja olin joskus puol yhen aikaan perillä. Porukat oli jo nukkumassa, kun ei ne tienny mun tulosta, joten jouduin soittaa iskälle et tulisko se avaamaan mulle oven.

 photo blogi_zpszecjlugv.png

Lauantai meni ihan rentoutuessa ja aurinkoa ottaessa. Onnistuin myös polttamaan itteni, sillä olin unohtanu aurinkorasvan siinä kiireessä kotiin. Onneks en palanu pahasti vähän vaan kuumotti ja kutitteli ihoa. Ja lauantai iltana pääsin pitkästä aikaa kunnon saunaan. Meillä on mökillä vaan ihan paras sauna ikinä.

 photo blogi1_zpsqirmukfy.png  photo blogi5_zpsvontmk4y.jpg

Sunnuntaina käytiin vielä mun serkun luona kylässä, koska ollaan nähty viimeks ehkä vuosi sitten. Käytiin myös kaupassa samalla, sillä serkku asuu sen verran lähellä lähintä kylää. Meidän mökiltä kylälle on kuitenkin 20 km. 

Jäin vielä syömään ja ottamaan aurinkoa iltapäivällä. Kotiin lähdin vasta vähän vaille kahdeksan. Ja ajelin taas illan pimentyessä kotia kohti. Pysähtelin aika monta kertaa ottamaan matkan varrella kuvia laskevasta auringosta ja luonnosta. Sen takia olinkin kotona vasta puol kahentoista aikaan.

Viikonloppu oli ihanan rentouttava ja tuntu, et oisin pitempäänkin ollut jossain. 

 photo blogi6_zpsq6yzonbc.jpg  photo blogi4_zpswb7frvgx.jpg  photo blogi1_zps8sbto0za.jpg


Millasia tapoja teillä on rentoutua ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti