keskiviikko 19. elokuuta 2015

OOTD #2

Tää oli yhden hyvin helteisen sunnuntain asu. Ajatuskin mistään muista vaatteista sai jo suurinpiirtein hien pintaa. Mä oon sellanen, että mulle tulee tosi herkästi kuuma ja sit rupee ahistaa. Tää asu oli kyllä loistava valinta. Ei tullu yhtään liian kuuma.

Oon nää kuvat ottanu itte kaukolaukasimella ja joskus puol ysin aikaan illalla. Eli just sillon kun eniten väsyttää ja naama kiiltää jo kilometrin päähän. Mutta löysin kuitenkin muutaman onnistuneen kuvan.

Tämä sama asu oli mulla päällä heinäkuun alussa niissä mun kaverin häissä ja sitä varten tää mekko onkin alunperin ostettu. Ei sitä voi kuitenkaan kaappiin jättää pöylyttymään, joten häiden jälkeen se pääsi ihan arkikäyttöönkin.

 photo blogiis_zps7ke01xqe.jpg

Mekko - Lindex // Neule - Forever21 // Korvakorut - StellaZeta

Mekkoon tykästyin jo hirveesti kaupassa. Mietin kyllä pitkään kahden mekon välillä. Tämän ja muuten samanlaisen, mutta siinä oli vaan jotain aztec tyyppistä kuviota. Päädyin kuitenkin tähän pinkkiin, kun rupesin ajattelemaan pidemmälle, sitä käytänkö sellaista sitten muuten.

Neuleen tilasin netistä. Vähän sillä perjaatteella, että näyttää kivalle, on halpa ja haluun testata. Se osottautukin tosi kivaksi neuleeksi ja oon käyttäny sitä, vaan juhlissa. Sillä haluun pitää jonkun neuleen siistimpänä.

Korviksista sen verran, että mulla oli pitkään molemmissa korvissa kolme korviksen reikää. Vähän aikaa sitten päädyin ratkasuun, että annoin molemmista korvista kahden ylimmäisen mennä umpeen. Sillä mun korvat alko hylkimään kaikkia korviksia, joita käytin ja mun korvat kutisi ihan älyttömästi. Ja muutenkin mun oli aina tosi vaikee käyttää ja ostaa korviksia, koska en osannu käyttää kun vaan kolmia samanlaisia tai toisiinsa yhteensopivia koruja.

Nyt mulla on kuitenkin vapaus käyttää minkälaisia vaan. Joten kävinkin ostamassa kolmet uudet korvikset, joita aiemmin en ois osannu käyttää.

 photo blogii2s_zpsmss25ati.jpg  photo blogii1s_zpsjkkxf22r.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti