torstai 1. elokuuta 2013

1.8.2013

En voi oikeest uskoo, että mulla on lomaa enää tasan viikko jäljellä. Mihin tää aika on oikeesti kadonnu? Sunnuntaina pitää viimeistään lähtee ajaa täältä mökiltä kohti Helsinkiä. Ois paljon mukavampaa ajaa kotiinpäin, jos ois juttuseuraa autossa. Mut mitäpä siitä vielä stressaamaan, mulla on vielä muutama päivä aikaa mökkeillä.

Tiistaina olin Mallulla ja värjättiin hiuksiamme. Ihan aluks oli vaa tarkotus värjää Mallulle liukuvärjäys, mutta sekottettiin (tai minä sekotin) liikaa sitä vaalennusainetta, joten päädyttiin tekemään mulle raitoja. Oli kyllä hauska tehä niitä raitoja nimittäin Mallulla ei ollu sitä raitahattua ja mä sit laitoin päähäni muovipussin. Ihan hyvin ne raidat onnistu, vaikka niistä tuli vähän paksumpia. Eikä ne nyt hirveen paljoa vaalentunu siihen aikaan nähden mitä se aine oli mun päässä. Nimittäin se oli lähemmäs kaks TUNTIA mun päässä. Ihan vaan sen takia, että mulla on oma hiusten väri niin voimakas. Noita kahta kuvaa on vähän huono verrata, ku ne on otettu ihan eri valossa ja ihan eri kohasta, mut näkee siitä pikkasen.


Tänään mä oon lakkaillu kynsiäni ja YRITTÄNYT huom yrittänyt tehdä jotain kunnon banneria tänne blogiin.





 ~Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti