tiistai 20. elokuuta 2013

eBay ostoksia



Oon tässä viimeaikoina hurahtanu kynsien laittoon ihan kunnolla, mutta tarvikkeet ei oo ollu kunnollisia ja suomesta ei hirveen halvalla näitä saa. Päädyin sitten tilaamaan eBayn ihmeellisestä maailmasta muutamia juttuja. Siitä mainistsinkin jossain postauksessa aikasemmin. 

Eilen mun paketit sitten saapu Kiinasta ja olin ihan ihmeissäni, että nää tuli niin nopeesti. Sillä eBayssa luki "arvioitu saapumisaika syyskuum 2 - 12 päivä". 

uusia rakkauksia
uusia rakkauksia

Elikkäs tilasin viis erikokosta Dotting toolia, että saan tehtyy tasasen kokosia pilkkuja kynsiin, sillä mä en oo saanu mitenkää muuten tehtyä niitä siististi. 

uusia rakkauksia
uusia rakkauksia
uusia rakkauksia

Sitte pikkasen lisää stasseja. Ostin tän hetkiset stassit GinaTricosta ja nää oli aika kalliita. Mutta tossa pussissa on noin 20 000 ja tossa laatikossa oli kait 3 000, jos oikein muistan. Nyt on ainaki kynsiin timantteja. Kokoa näiltä löytyy vaan 1,5 mm, koska ajattelin ettei ne tee kynnestä niin paksua.

uusia rakkauksia
uusia rakkauksia

Sitten mun kaikista suurin rakkaus näistä, joka pääsee joka päiväseen käyttöön. Nimittäin ihanat mintunvihreät puhelimen kuoret, jotka suojaa samalla näytön. (Ihan ku ette näkis kuvasta)

uusia rakkauksia

Mä sain vihdoin ja viimein mun vauvan kotiin <3 ollu kauhee ikävä sitä.

~Laura

Biisit: Austin Mahone - What About Love
Olly Murs - Dear Darlin'

p.s. tää oli 100:s postaus

p.p.s. Kaikista hauskin juttuhan tässä on että tilasin samaan aikaan suomesta tarkemmin sanottuna vielä espoosta yhen jutun joka ei oo vieläkään tullu... huoh


2 kommenttia:

  1. Voisiks linkata noi kuoret tähän ? :) Aivan ihanat ♡ ja onko tuolta muuten oikeesti turvallista tilata ku pelkään aina että ne jäis tulliin, eikä tuu koskaan perille haha :D T. Tyhmä tietämätön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekaa kertaa mäki sieltä nyt tilasin.. ja kyl vähä jännitti.. siks en ostanu mitää hirvee kallista :D http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?sbk=1&nav=SEARCH&itemId=111113813763 tossa toi linkki mut toi on sit puhelimen kautta et se on mobiilisivulle D: voi kattoo huomenna sen konella uusiks jos toi ei toimi

      Poista