maanantai 29. heinäkuuta 2013

Shopping


Eilen jo Mallun kanssa sovittiin, että tänään mennään tuhlaamaan Mallu Hair Storen -lahjakortti Mikkeliin. Hieman kierreltiin ympäri Mikkelin "suurta" keskustaa ja käytiin kahdessa kolmesta kauppakeskuksesta. Mun on vaan niin vaikea shoppailla kyseisessä kaupungissa, kun kotona on tottunut siihen, että jos kyseisessä liikkeessä ei ole sitä mitä haluan. Voi se löytyä toisesta liikkeestä SAMAN kaupungin sisäällä. Siis kyllä mä sen tiedän, että Helsingissä on paljon enemmän asukkaita ja muutenki, mutta mua ei oo oikeesti vaan luotu shoppailemaan näin pienessä kaupungissa.




Mallullahan oli suuria vaikeuksia tuhlata se 50€ HairStore lahjakortti, joten mä JALOSTI suostuin auttamaan sen tuhlaamisessa. Sain / ostin ittelleni tollaset kolme tuotetta. Crushin Sea Water Primerin, joka oli tarjouksessa 3 tuotetta 20 € ja Mallulle meni ne kaks muuta tuotetta. Sitte ton keskimmäisen valmistaja en tällähetkellä muista, mutta se on kultasta kimallelakkaa matkakoko. Ja vika on KC Professional Four Reasons Hair powder -hiuspuuteri, joka oli tarjouksessa 3 tuotetta 10 €. Toi kimallelakka oli samssa tarjouksessa.


Sokoksen Emotionissa mulla oli kyllä tarkotus ettiä jotain ihan muuta, mutta en edes tällähetkellä muista mitä se oli. Kuitenkin mulla lähti matkaan GOSHIN vaaleenpinkki (?) pigmenttiväri hintaan 2 €. O.P.I:n Stanger Tides 5 €. En vielä oikeen tiiä tykkäänkö tosta väristä mun kynsillä kun en oo kokeillut, mutta toi oli vähän niinku sellanen "pakko saada, koska niin halpa" -ostos. Kolmas, mitä sieltä ostin oli L'oreal confetti top coat hintaan 4,90€. Jostain kynsiblogista muistan lukeneeni, ettei näitä olisi enää kaupoissa kovan kysynnän vuoksi ja sitten kun tämän näin olihan se pakko ostaa. Vaikka tämän takia tuun ihan varmasti vuodattaa kyyneleitä, kun se pitää kynsistä poistaa. (Niinkun kaikkien muidenki hilelakkojen.)



Alunperinhän mun oli tarkotus ostaa vaan näitä kynsien koristelu "timantteja". Loppujen lopuks löysin haluamani Ginasta. Eihän me oltu kierretty, ku kaikki muut kaupat mistä niitä vois saada. Olihan muissakin kaupoissa näitä, muttakun niissä oli kaikenvärisiä ja -muotoisia. Sillä halusin pelkkiä pyöreitä "timantteja". Odotan kun pääsen lakkaamaan kynteni uudestaan, mutta täytyy odottaa vielä ainakin huomiseen. Sillä oon ihan varma, että kun värjään laverin hiuksia menee kynnet piloille.


Loppuun tämmönen piristyskuva, jonka räpsäsin meijän Tuffesta tänään.

~ Laura


2 kommenttia:

  1. Muistan ku mulla oli noin kamalat kulmat, ku sheivasin ne ja sit piirsin ne tollee pienesti... :D mut nyt nää on paljon paremman ja luonnollisen näköset ku oon antanu näitten kasvaa. Ällöttää noin pienet kulmat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä ymmärrä millä saat mun kulmat pieneks :D Enkä mä mun kulmia oo sheivannu ikinä :D ne on vaan oikeesti niin vaaleet ettei niitä erota. Mä tykkään mun kulmista ja se on kuitenki tärkeintä (:

      Poista