lauantai 17. elokuuta 2013

Kirpputorilla


Perjantai oli paras päivä pitkään aikaan. Aamulla heräsin jo kaheksalta, vaikka koulu alko vast 13:45. Mulla oli hyvä syy herätä, nimittäin kävin Hietsun kirpparilla. Mun on monena vuonna pitäny siellä käydä kesäloman aikana, mutta joka vuos on aina jääny käymättä. Yhtenä vuonna olin menossa, mut liian myöhään, se oli jo kiinni. Mut eilen mä tein sen sain herättyä monta tuntia ennen koulun alkua ja menin sinne. Oli mulla ehkä pikkasen suurempikin motivaatio sinne just eilen mennä, koska siellä oli Niko Nousiainen ja Uniikki myymässä omia tavaroitaan pois. 

kirpputori


kirpputori


kirpputori


Kiertelin kirpparilla samalla etsien, jotain ostettavaa ja  etsien Uniikkii ja Nikoo. Löysin oikeestaan aika paljon kaikkea kivaa. Löysin ittelleni vihdoin ja viimein tollasen ison Nalle-Puh pehmolelun ja sen kaveriks Möhköfantin. Hintaa niillä oli yhteensä 5 € ja kaupassahan ne maksaa joku vähintää 25€ kappale, joten oon tyytyväinen löytööni. Vaikka niillä onki mahoissa laastareita kiinni, ne saa kuitenkin irti. (ainakin toivottavasti)  Sit löyty muutama uus pokkari luettavaks. Sit kaks parasta ostosta oli ihana pöllösormus sekä  Ray Ban:it, jotka makso vaa 3€. (ja ne ostin Uniikilta.)

kirpputori


kirpputori


kirpputori


kirpputori


kirpputori


Ja mähän olin liikenteessä keskustassa tokaa kertaa autolla ikinä. Hieman jännitti, nimittäin ei käyty sillo autokoulussa ollenkaa keskustaajoo, mut onneks kaikki meni hyvin. Kyl mä viel joskus uskallan ajaa keskustassa jännittämättä ollenkaan.

kirpputori


kirpputori


Päivän asu ja ihanat ostokset.

kirpputori


kirpputori

~ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti