sunnuntai 11. elokuuta 2013

Blogihaaste!

Sain tän blogihaasteen http://alittlegirll.blogspot.fi/ Jennalta.

Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen 
3. Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista

1. Mun pitäis olla jo nukkumassa, eikä kirjottaa tätä. Huomenna on nimittäin koulua.
2. Ei huvittais herätä ollenkaan huomenna kuudelta aamulla.
3. En oo tehny tänään yhtään mitään järkevää.
4. Lakkasin kynsiä kyllä varmaa lähemmäs kuus tuntia.
5. Rakastan lakata kynsiä, vaikka kukaan kavereista ei oikee ymmärrä.
6. Mulla on enää vuosi jäljellä koulua.
7. Meidän koulu on muuttunu ihan älyttömästi ja se ärsyttää.
8. Inhonsin ennen pinkkiä yli kaiken. Nyt mulla on aika monta vaatetta / tavaraa pinkkinä.
9. Mulla on yli 50 kynsilakkaa.
10. Tilasin just eBaystä kynsien koristelu välineitä ja yhet puhelimenkuoret.
11. Haluun takas mökille. HETI !

Kysymykset haastetuille:

1. Milloin aloitit blogisi kirjoittamisen?
      Tämän blogin kirjottamisen 14.10.2012, mutta mulla on ollu pari muutakin blogia, mutta ne oon  poistanu jo aikaa sitten.
2. Mitkä asiat ärsyttävät sinua eniten?
      Tällähetkellä sellaset ihmiset, jotka luulee tuntevansa jonkun ihmisen vaikka ne ei tunne. Ja sen  lisäks meijän koulu.
3. Mistä asioista pidät eniten?
    Valokuvauksesta ja mun koirasta. Sekä musiikista.
4. Mikä on parasta parhaassa ystävässäsi/muussa läheisessäsi?
    Vaikka se asuu niin kaukana, ni pystytään aina jatkaa siitä mihin edellis tapaamisella jäätiin.
5. Mikä on lempieläimesi ja miksi?
    Koira, koska mulla on oma koira ja rakastan sitä yli kaiken.
6. Mikä saa sinut hymyilemään?
    Eräs ystävä aina. Ja monet muut jutut.
7. Milloin näit viimeksi unta ja millainen uni se oli?
    Viime yönä. Sellasta unta, että isän kanssa paettiin jotain mun mummin vanhalla talolla ja juostiin ympäri sit sitä aluetta ja sit ku juostiin yhtä alamäkee alas. Näin siin sellasen kassin, jossa oli Essien kynsilakkoja ja poimin sen siitä. Osa niistä pulloista oli avonaisii koska niistä puuttu ne siveltimet ja sit rupesin miettii et mistä kaupasta niihin vois saada uudet. Sit siin mäen alhaalla oli jotain jälkiä ja iskä totes että tossa on hevonen kaatunu. Sen jälkeen mä olin yhtäkkii yhen mun kaverin kanssa jossain ihan ihme kauppakeskuksessa, ettimässä niitä siveltimii. Eksyttiin sit sinne ja loppujen lopuks oltiin jollain juna-asemalla. ELI TOSI OMITUINEN JA SEKAVA,
8. Urheiletko paljon?
     En.
9. Mikä on lempiurheilulajisi ja miksi?
    Varmaan uiminen, koska oon uinu pienestä pitäen paljon.
10. Minkä kirjan luit viimeksi?
    Ömmm... En muista sen nimee. Oon lukenu tänä kesänä taas niin monta kirjaa.
11. Mitä ajattelit tehdä huomenna?
    Mennä kouluun.


En haasta tähän ketään, joten en keksi kysymyksiäkään. Katotaan jos mieli muuttuu huomenna ni sit voin heittää tähän kysymyksii. Nyt täytyy mennä nukkumaan. Öitä.

~ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti