lauantai 4. toukokuuta 2013

29.4 - 4.5

Nyt tulee paljon kuvia tän viikon ajalta. Plus muutama viime viikonlopulta.


 En muista mikä päivä nyt lakkasin tällä viikolla kynnet, mutta tälläset niistä tuli. Tän jälkeen oon jo lakannu uudestaan kynnet ja niistä löytää kuvan mun Instagramista. Sivussa linkki.


 Sunnuntaina oli serkun nuorimman lapsen kaksvuotis synttärit. Matkalla sinne käytii kaupassa, koska mun teki mieli jäätelöö. Noi jäätelöt oli mun lempijäätelöitä noin kaks vuotta sitten ja muistaakseni noi oli paljon kalliimpia sillo. Nimittäin toi makso nyt vaa pikkasen yli kaks euroa. Omnomnom.




Kävin perjantaina ostamassa lahjaa kaks vuotiaalle pikkutytölle. Eikä mulla aluks ollu mitää ideaa mitä ostaa. Päädyin kaverin avustuksella ostamaan leikkiastiaston/leivontasetin. Synttärikakkua en meinannu aluks maistaa, koska ainut kakku mitä tykkään syödä on suklaakakku, mutta maistoin kuitenki sit tota pienen palasen.



Maanantaina mulla alko viimenen perusopintojen työssäoppiminen eli KUNT. Oon taas kerran päiväkodissa, mutta tuntuu jotenki vaikeelta olla siellä, kun kyseessä on integroitu ryhmä. Tuun kyllä lasten kanssa hyvin toimeen, mutta se tuntuu silti jotenkin vaikeelta. Tiistaina mulla oli kyllä niin mahtava,  huomatkaa sarkasmi, päivä. Olin maanantaina jostain syystä ottanu parkkiluvan autonikkunalta pois ja sain sitte tiistai aamuna 60 € sakot, koska se oli jääny laittamatta. Faija oli vielä siinä vieressä, kun se tyyppi laitto sitä sakkoa mun autoon, mutta eipä ne kuuntele. Ärsytti muuten pikkasen.


Vappuna en tehny mitään erikoista. Olin yksinäni kotona ja katoin Bonesia. Vappupäivänä mä sitten lähin koiran kanssa pitkälle lenkille ja valokuvaamaan, kun sääkin oli niin ihana.











Siellä päiväkodissa kaikki on tykästyny mun "piirrustustaitoihin". Oon siis saanu piirtää suurimmaks osaks paperille värityskirjasta läpi hamstereiden kuvia. Huoh. Niitä on nyt tullu tässä neljän päivän aikana piirrettyä varmaan 10 - 20 ja hyvä ettei niistä oo tullu tappelua.

Toin niitä muutaman kotiinkin ja skannasin koneelle. Väritin yhen koneella vaikka en ookkaan oikeen taitava koneella värittämään, mutta päätimpä kuitenkin kokeilla. Toisen mä oon värittäny siellä päiväkodissa ja saanu kommennteja "ompa hieno" "mä tahon ton" jne. 





Käytiin eilen äitin kanssa leffassa, koska mulla oli kaks joululahjalippua ja eilen oli viimenen käyttö päivä. Pitch Perfect oli kyllä aivan mahtava leffa. Sai nauraa ja muutenkin oli tosi hyvä leffa. Sen jälkeen kävin anttilasta ostamassa uudet pinkit tennarit, pari leffaa ja kuivashamppoota.

~ Laura

p.s. tossa alhaalla on toi Luin nappi sitä voisitte klikkailla kerta luettekin näitä kirjotuksia.

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja kiitos vaan, nyt mulla soi Hamtaro-biisi päässä! :D siemenet on herkkuamme...♪

    VastaaPoista