sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Hymyile olet kaunis


Tänään käytiin äitin kanssa ajelulla Porvoon Vanhassa kaupungissa. Tai no siis ajettiin sinne ja sit kierreltiin kävellen siellä. Hehe. Aamulla oli kyllä sellanen olo, että tää reissu jää tekemättä sillä maha oli niin kipee. Päätin kuitenkin, että nyt mennään eikä meinata. Koko päivä on kyllä ollu hirveen pilvinen, mutta ei kuitenkaan sen enempää ton reissun aikana satanu, ku muutama pisara. Vasta koti matkalla alko sataa enemmän, onneks vasta sillon. Oli ihan kiva reissu. Yritin opettaa äitii käyttää mun sitä vanhaa järkkärii, vaikka ei se sitä vielä hirveen hyvin oppinu.

Kierreltiin ympäri Vanhaa kaupunkia ja kuvailtiin vähän kaikkea. Oltiin kyllä vähän myöhässä liikkeellä nimittäin kaikki paikat oli jo melkeen kiinni. Kerettiin käymään vaan Runebergin talo -museossa, jossa mä oon viimeks käyny ala-asteella. Muutenkin oon tainnu Porvoossa sillon eli siitä on aika pitkä aika. Oli ihan kiva ajaa sinne omalla autolla, kuunnellen Jontten musiikkia. 






















~Laura

2 kommenttia:

  1. Sairaan siistit kynnet! Mun on pakko kokeilla noita itsekin!! Kuinka kivat piristäjät vaikka mustan mekon kanssa:)

    Ida/
    http://www.sevenstepstotown.com/

    VastaaPoista