sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Seikkailu päivä

Tänään oli kyllä yks seikkailu päivä. Vaikka aamulla otinki ihan rauhallisesti kotona ja katoin Bonesii sekä tein taas yhen koulutehtävän.

Vähän jälkeen neljän jälkee rupesin valmistautumaan iltaa varten, koska lähin S:n kanssa valokuvaamaan Vuosaareen. Oltiin sovittu et haen S:n kuudelta, mut myöhästyin vähän, koska mun piti metsästää meille saippuakuplia. Mulla oli kotona yks pullo, mutta luulin ettei siinä oo sitä puhallus juttua, koska se ei ollu siinä korkissa kiinni. Kiersin kiireessä alepan, k-marketin ja ärrän, mutta en löytäny. Meinasin jo luovuttaa metsästyksen, mut sit heiluttelin sitä saippuakuplapulloa, mikä mulla oli ni siellä olikin sisällä se.


Vuosaaressa oli aika tuulista enkä saanu hirveen hyviä kuvia sieltä. En yleensä tykkää käyttää sormuksia, mutta tosta sormuksesta tykkään hirveesti. Ostin ton joskus Forumin Seppälän tyhjennys myynnistä kymmenellä sentillä. Tossa kuvassa myös näkyy mun viime yönä lakkaamat kynnet.

Muutama naama- ja asukuva:






Käytiin Vuosaaressa Siwassa ostamassa, jotain syötävää ku lähettiin ajaa Porvoota kohti. Vuosaaressa ku ei saatu kunnon kuvia ajateltiin, ettei Porvoossa tuule niin paljoa. Matkalla sinnepäin mulla oli jotain pieniä ongelmia auton vaihteiden kanssa ja auto pomppi eteenpäin. Siinä vaiheessa mua rupes pikkaen pelottamaan ja oli pakko pysäyttää bussipysäkille hetkeks ja sammuttaa auto. Hetken ku rauhotuin ni sen jälkee kaikki meni taas hyvin. En oikee tiiä mikä siihen tuli eikä sillä kai oo väliäkään.

Ei me sit ihan Porvooseen asti menty kuitenkaan, vaan ajettiin pikkasen matkaa Nikkilään päin ja pysähdyttiin yhelle parkkipaikalle, ku siinä oli kiva ruohokenttä ja aurinko paisto siihen.

pahaa limua

Valokuvat tulee taas uuteen postaukseen.

~ Laura.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti