lauantai 11. toukokuuta 2013

Katson sineen taivaan


Yritin tossa eilen kuvata kuumailmapalloo parvekkeelta.
   Tänään oon ollu tosi laiska. Mullahan ois ollu tänään töitä siellä työssäoppimispaikassa, mutta mulla oli kauheen ahistava ja huono-olo, ni soitin sinne ja sanoin et oon kipeenä. Onneks mun ohjaaja ei vastannu, koska en jostain syystä tykkää siitä. Ne kaikki muut työntekijät on kivempii. Yhen työntekijän tytär on ollu melkee viikon nyt kuumeessa, ni ne oletti samantien että mullaki on kuumetta.


Heräsin loppujen lopuks vasta, joskus yheltä päivällä ja mulla oli vielkäki sellanen ahistunu olo. Faija oli just lähössä kauppaan ja mä halusin lähtee mukaan. Loppujen lopuks lähettiin koko perhe kauppaan ja käytiin samalla ostamassa kesäkukkia mummin haudalle. Kaupasta mentiin suoraan haudalle istuttamaan kukat, jotka me valittiin äitin kanssa yhessä. Mun mielestä tosta tuli nätti, vielä kun hautakivi tuodaan paikalle. Kaikenlisäks noi lobeliat leviää ja täyttää koko haudan.

Nyt päästään itserakkaaseen osuuteen, joka on täynnä mun naamakuvia. Lähin tänää, joskus kuuden aikaan koiran kanssa lenkille ja viivyin siellä kaks tuntii. Otin taas kerran kameran mukaan ja sorruin kuvaamaan kaikenlaista mitä luonnosta löysin. Parhaat kuvat tältä päivältä laitan toiseen postaukseen.




Nyt mä taidan mennä nukkumaan, jotta jaksan herätä huomenna ku lähen kaverin kanssa valokuvaamaan.

~ Hyvää yötä, Laura.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti