lauantai 4. toukokuuta 2013

4.5

Nyt väsyttää ihan hirveesti. En tajuu miten aina rupee väsyttää ihan hirveesti, kun on viettäny aikaa sukulaiseten kanssa. Oon huomannu, että joka kerta ku sukulaiset lähtee meiltä tai me niitten luota mua rupee väsyttämään ihan älyttömästi.

Tänään oli mummin uurnanlasku tilaisuus, jossa meitä oli vaa meidän perhe ja serkkujen perhe. Istuttiin hetki sellasessa huoneessa , jossa oli sellanen pieni "alttari" tai joku sellanen pöytä missä mummin uurna oli. Siitä siirryttiin sitte autoilla hautapaikalle. Setä laski uurnan hautaan ja laskettiin ruusuja hautaan sekä sen päälle. Mulle tuli sinne mennessä sellanen olo, että haluun pistää oman kuvani sinne tai oikeestaan se olo tuli jo eilen. Aamulla kuitenkin unohin ottaa kuvan mukaan, joten varastin iskän lompakosta kuvan ja tiputin sen sinne hautaan.






Tän hetkiset kynnet
 Tultiin sieltä haudalta sitte meille koko porukka ja juotiin kahvii. Siinä sit vietettiin aikaa, juteltiin ja osa katto telkkarii. Sit jostain mun serkku sai idean, että mä voisin lakkaa sen kynnet ja lopputulos oli tollanen.


Sen jälkeen, ku serkut lähti mulla on ollu koko ajan sellanen olo et haluisin mennä jonnekki. En kuitenkaan oo vielä keksiny mitään paikkaa minne menisin, joten oon ollu koneella kirjotellu tätä postausta ja kattonut taas kerran Bones'ii Netflixistä.

~Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti