perjantai 1. maaliskuuta 2013

Yksi ja ainoa

Oon jo monta kertaa tän viikon aikana meinannu kirjottaa tänne postauksen, mutta aina se on tyssänny johonki syyhyn/ tekosyyhyn. Ei oo aikaa, en jaksa, en saa kirjotettuu. No nyt mä kirjotan.

Maanantaina oli eka "työpäivä" loman jälkeen ja mulla alko heti näyttöpäivät. Noh.. Ne meni ihan ok. Luulisin. Siellä oli kyllä kaikkee hässäkkää ja sellasta, etten mä aina ollu se joukon johtaja. Mutta työni mä tein kunnolla. Tiistai jatku samalla meiningillä, mutta sit illalla mulla alko vapaat. Käytiin sit äitin kanssa ajamassa mun autolla, kun se taas kerran halus lähtee ajelee. Huoh. Mutta sitä ennen mä kyllä kävin shoppailemassa. Ei mun ollu tarkotus mennä, mut sit mä kuitenki sorruin sinne menemään. Sorruin sitten ostamaan aika paljon DVD:itä.

Nälkäpeli makso 10 €.

Nää makso yhteensä 3 €.

Ja näistä toinen 6,99€ ja toinen 9,99€.

Kävin ettimässä yhestä kaupasta uutta hiirtä ittelleni, ku vanhasta oli lähteny muoviosia irti. En mä sitä sit löytäny, mut löysin tälläsen geelipallon, joka on vähän niinku stressilelu. Sillä voi kyllä ihan jumpataki käsien lihaksia. Tää makso 6,90€ muistaakseni.

Keskiviikkona mulla oli vapaapäivä, mutta silti heräsin kuuden aikaan aamulla. Kävin nopeesti suihkussa ja sit mun piti mennä itiksen poliisiasemalle tekemään passihakemus, mutta enpä sitten mennykkään. Siellä oli ovessa lappu, että sinne on pakollinen ajanvaraus ja ilman sitä on turha mennä. No kävin sitte apteekissa ostamssa iskälle yskänlääkettä ja ittelleni varalle Strepsilsei. Pyysin et iskä lähtis heittää mut pasilan poliisiasemalle, että saisin sen passihakemuksen vireille. Olin siellä jo puol yheksältä ja puol kymmeneltä olinki jo kotona. Luulin, että siellä menis paljon pitempään. Näin siellä Iina Kuustosen!! Pakko hehkuttaa. 

Kotona mä sit valmistauduin taas lähtöön, koska oltiin sovittu Riikan kanssa leffaan menosta. Käytiin kattomassa Les Misérables. Se oli erikoinen, koska se on musikaali eikä siinä puhuttu ollenkaan. Mutta hyvä se silti oli. Leffan loputtua meillä oli 15 minuuttia aikaa keretä The Circukseen, ku siellä oli Brädin Yksi ja Ainoa -musavideon kuvaukset. Niistä mä en enempää saa kertoa, että mitä kaikkea siellä tapahtu, koska vaitiolovelvollisuus. Mutta HAUSKAA siellä oli, sen voin vannoa. 
Pääsin ottamaan kuvan Jontte Valosaaren kanssa. 
Ja Brädin kanssa myös.

Nimmarijuliste ja Jontelta sain erilliselle paperille nimmarin, joka on jossain tuolla nyt.

Keskiviikon asu. 
Torstaina mulla oli sitte ilta vuoro "töissä", joten menin vasta kahteentoista. Päätin, että meen autolla ku ei siihen aikaan kuitenkaa oo ruuhkaa. Töissä mulla oli ihan normaali päivä ei mitään erikoista. Ja sama meno jatku tänään. Paitsi, että olin jollain ylihoitajan pitämällä luennolla.

Kotiin tultuani mä istahdin koneelle ja päätin vähän herkutella perjantain kunniaksi.



Toivon, että kaikilla on mukava viikonloppu.
~Laura






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti