sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Uusi objektiivi


 photo blogi1_zpsxv6wtkgw.png

 photo blogi_zpsmmaipgqq.png  photo blogi5_zpsteb4qy52.jpg  photo blogi1_zpswgubiwrl.jpg  photo blogi_zpsrfermkcu.jpg

Kävin perjantaina ostamassa itselleni uuden objektiivin, joka on Samyangin 8mm Fisheye. Oon aivan rakastunut tähän. Rikka oli mun mukana ja käytiin samantien testaamassa tätä ihanuutta. Todella pitkään oon jo halunnu Fisheyen ja nyt löysin sopivaan hintaan ittelleni sellasen. Tässä parissa päivässä on tullu otettua älyttömän monta kuvaa, kun tätä putkea oon testaillut.

Kierreltiin Lauttasaaressa, jotain rantaa pitkin mä testailin kameraani ja seurailtiin samalla purjelautailijoita. Juteltiin ja höpötettiin samalla kaikesta. Oli tosi mukava välillä vaan olla tekemättä mitään sen ihmeellisempää ja vaan hengailla.

Nyt mulla on taas ihan eri tavalla intoa valokuvaukseen, vaikka oonkin aina rakastanu valokuvausta.


Millanen kamera sulla on ?  Entä lemppari objekti ?

8 kommenttia:

  1. Aijai ihania kuvia!♡ fisheye olisi ihana mutta aloitan eka tosta 50mm.. Tosi kiva pikku postaus ja sun ulkoasu on ihana! Liityn;-)

    vimppumoi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: 50mm on kans varmaan kiva, mut mulle ehkä vähä turha ku sain kameran mukana 40mm sillon kun ostin (: Tervetuloa!♥

      Poista
  2. Ihana postaus ja toi on varmasti hyvä objekti :D. Mulla on Olympus e-pm2 järkkäri, mutta ei objekteja.

    http://kakkujaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: parin päivän testauksella on joo hyvä ♥ mä mietin yhessä vaiheessa olympukseen vaihtoa, mutta ku on tähän canoniin tullu niin monta (3) objektia hommattua.. ni ehkä en vielä vaihda merkkiä (:

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia! :-) Vitsi mäkin haluun fisheyen, olispa jo "ylimääräistä" rahaa sen verran että vois ostaa :-D Mulla kamerana toimii Nikon D3200.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: tää oli vähän tällänen "heräteostos" ku sain puolet halvemmalla kun kaupassa :D

      Poista
  4. Hienoja kuvia! Itse olen vielä vähän aloittelija kuvien suhteen, kaikki näyttää silmällä paremmalta kuin kamerassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon (: harjottelemalla sitä oppii.. mäkin nyt neljä vuotta järkkärillä kuvanneena oon oppinu jonkun verran käyttämään manuaali asetuksia (: ensimmäiset kaks vuotta tais mennä automaattiasetuksilla kuvatessa :D

      Poista