keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Heipä hei!

Täällä taas! Aika pitkän tauon jälkeen. Mulle iski jonkun näkönen identiteettikriisi tän blogin kanssa, kun tuntu ettei blogin nimi ollu oikee mun oma tai millään muotoa kiva enää. Tosi pitkään mietin, mitä teen. Lopetanko tän kokonaan vai muutanko nimeä. Varmaan kaikki huomaakin, että päädyin nimen vaihtoon. Kaipasin paljon tänne kirjottamista ja mietinkin aika usein, että mitä tänne kirjottaisin. Koneen ääreen päästyäni alkoi taas ahdistaa nimi, osoite, ulkoasu ja ihan kaikki tähän blogiin liittyvä. Siinä isoimmat syyt bloggaamattomuuteeni ja jätetään valittaminen siihen.

 photo blogi_zpso9xjmvf6.jpg

Tässä välissä on tapahtunut ihan hirveesti kaikkea ainakin omasta mielestä. Suurimmat muutokset on varmaan työn puolella. Tuun varmaan kirjottaa oman postauksensa monista tässä mainitsemistani asioista, sillä en viitti mitään kilometri postausta tehä ensimmäisenä. Töissä olen ollut nyt helmikuusta lähtien ja tällä hetkellä oon viettämässä kesälomaa vielä tän viikon loppuun asti.

Lomalla en oo nyt oikeestaan hirveesti mitään tehnykkään, kun rentoutunut mökillä. Sinne ajoin just ennen Juhannusta ja eilen tulin takasin kotiin. Mitä kaikkea siellä teinkään tai jätin tekemättä saa myös oman postauksensa varmaan tässä lähipäivinä.

Siinä tällä hetkellä tärkeimpiä asioita mun elämässä.

 photo blogi1_zps0pkbuxm2.jpg

Tänä aikana, kun en oo bloggannu oon kuitenkin kuljettanu kameraa aktiivisesti mukana ja tuunkin varmaan niitä kuvia esittelemään täällä paljonkin. Ja kun sanon, että kuvia on paljon niin tarkotan oikeesti, että niitä on PALJON. Oon myös käyny muutamissa eri tapahtumissa ja tehny kavereitten kanssa kaikkea mukavaa.

 photo blogi2_zpsqdthgj7a.jpg

Loppu lomani taitan suurimmaks osaks viettää rentoutuen kotona ja kavereita nähden. Eihän tässä oon enää montaa päivää jäljelläkään. Huomenna oon lähdössä serkkuni kanssa päiväristeilylle Tallinnaan ja siellä meneekin varmaan koko päivä kävellen sataman ympäristössä.

Mites te siellä ootte viettäny lomaa ? Vai ootteko edes vielä päässet lomailemaan ?

p.s. Blogin ulkoasu ei ole vielä aivan valmis. Tulen sitä vielä vähän muuttamaan tässä ajan kanssa. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti