tiistai 23. heinäkuuta 2013

Kuu kuin juusto

Toissa vai eilen iltana taivaalla näky melkeinpä pilvettömällä taivaalla täysikuu. Mun mielestä se jopa näytti isommalta ku normaalisti, mut ehkäpä mä vaan kuvittelin. Kerranki ku oli hyvä näkyvyys, jalusta ja nyt jopa se ihana kaukolaukasin, oli kiva ottaa pimeessä kuvia kuusta, kun ne ei tärähtäny.


Ihme ja kumma eilen taas sato vettä, mutta eipä se paljoa naapurissa kyläilyä haitannu. En tiiä mistä syystä naapurin koira ja kissa molemmat arasti mua. Taitaa kyllä varmaan johtua siitä, että kissan oon nähny 3-4 vuotta sitten ja koiran pari vuotta sitten. Hups! Viime vuonna tuli oltua mökillä niin vähän aikaa, että eipä tullu tuollakaan käytyä.





Ton näkösenä olin liikkeellä. Hiukset oli ihan kamalassa kunnossa ja yritin niitä vähän pelastaa kuivashamppoolla ja nutturalla. Silti oli ällö tunne kokoajan.


Eilen jo poistelin kynsistä edelliset lakat. Voi sitä tuskaa, ku ne hileet piti irrottaa kynsistä. No sain ne irti ja en sit enää jaksanu ruveta lakkaamaan kynsiä, kun ei oikeen ideaakaan ollut. Putsasin kynnet kunnolla ja hoitelin kynsinauhoja parhaani mukaan tavaroilla mitä täällä mökillä on. Yöllä sitte etin We♥It: stä kuvia erilaisista kynsistä. Alhaalla tossa on mallikuva ja mun versio siitä.

Nail designs



Mua jotenki häiritsi jättää toi yks kynsi ilman mitään koristetta, joten päädyin laittamaan siihen vähän kultahilettä. Mitä mieltä ootte mun versiosta ?

2 kommenttia: