maanantai 15. heinäkuuta 2013

Kesäloma


Tänään oli suunnitelmissa mennä Suomenlinnaan kaverin kanssa, mutta suunnitelmiin tuli muutos, kun kaveri peru 10 min ennen ku olin lähössä kotoota. Siinä hetken mietittyäni, että mitä mä sit tekisin, ku eväätki oli jo valmiina. Soitin serkulle ja oisin kysyny sitä mukaan, mutta sepä olikin nukkumassa ja kellohan oli siis jo puol yks. Taas meni siis suunnitelmat uusiks ja rupesin tiskaamaan ja pakkaamaan tavaroita mökille lähtöä varten. Mun oli tarkotus tulla mökille vasta maanantaina, mutta koska ei mulla ollu enää tekemistä kotona, ni päätin sitte samantien lähteä tänne mökille. Jätin kotiin kauheen kaaoksen odottamaan sitä ku palaan kotiin. Huoh. 

Mökki matka kesti multa melkeen viis tuntia, koska pysähdyin matkalla niin monta kertaa. Ekaa kertaa pysähdyin Pukaro Paroonilla. Siellä vaa kävin ostaa pari CD:tä, salaattijuustoa ja iskälle karkkii. Se on sellanen huoltoasema, jossa ollaan pysähdytty aina. Sen jälkeen pysähdyinkin jo Kouvolassa, koska mulla oli nälkä. (En ollu syöny koko päivänä.) Siinä vierähtiki joku 40 minuuttia, ku pyörin ympäri Kouvolaa :D Sit sen jälkee pysähdyin parilla pysähtymispaikalla, koska niissä oli järvet vieressä ja halusin ottaa valokuvia. Kahessa paikassa menin ihan veteen asti kahlaamaan, ku oli niin kuuma, viileeseen veteen. 

Perillä täällä mökillä olinki sitte vasta puol ysiltä. Eipä siinä sit enää oikee mitää tekemitä täällä ookkaa. Kaikista hauskinta oli, ettei kukaan kuullu mun tuloa autolla pihaan. Ei edes Tuffe. Ne tajusi että tulin, ku menin sisään. Rupes oikeest naurattaa, ei mun auto nyt niin hiljanen oo!








~ Hyvää yötä, Laura.

p.s. teen varmaa huomenna ellei huomiseks tuu mitää menoo ni vähä postausta edellisviikon keskiviikosta, ku vietin shoppailu päivää serkun kanssa. En vaa voi laittaa kaikesta kuvia, ku tavarat jäi kotiin.

p.p.s. Kaikista tärkein uutinen meinas unohtuu. Mulla oli eilen viimenen kesätyö päivä!!! Nyt mulla on virallisesti LOMAAAA!!!

1 kommentti: