tiistai 16. heinäkuuta 2013

Se tyttö


                                                               
    

Tänään mulla oli suunnitelmissa pitää vaan ihan laiskottelupäivä eli ottaa aurinkoo ja käydä ehkä uimassa, mutta suunnitelmiinpas tulikin muutos. Mallun tekstatessa mulle, että mun pitäs tulla skypeen, koska hän ei jaksanu tekstariin kirjottaa asiaansa. Noh. Mallu oli saanu ilmaislippuja leffaan ja halus lähtee käyttää ne samantien, joten mulle tuli pikanen lähtö. Äkkiä meikkiä naamaan, hiuksiin vähä kuivashampoota (on muuten pelastus) ja vaatteet vaihtoon. Sit olinki jo valmis lähtee ajelee 20 km hakee Mallun ja siitä viel 20 km Mikkeliin lähimpään elokuvateatteriin. (Mäkin rakastan pikkukyliä♥)



Käytiin kattomassa The Lone Ranger. Oli muuten hyvä leffa, saatiin nauraa paljon. Ja Johnny Depp♥ tartteeko muuta sanoa.

Leffan jälkeen päätettiin vielä jäädä Mikkeliin vähäks aikaa kuvaamaan, ku oli viel niin valosaa. 










Siel alko jo tulee pikku hiljaa kylmä ja mulla vaan toi mekko päällä. Onneks autossa oli lämmin. Mallullaki aikanen herätys ja me vaa hidasteltiin matkalla ja pysähdyttiin johonki tienhaaraan viel kuvailee. Oli hyvä ku oltiin just pysähytty siihen ja laitoin auton ovet lukkoon, ku oon niin kaupungissa tottunu tekee vaikka oisinki ihan auton vieressä. Ni, joku mies pysäyttää autonsa siihen keskelle kaheksankympin aluetta vaa kysyäkseen meniks auto rikki. Taitaa kaikki miehet olettaa, että naiset on aivan avuttomia autojen kanssa. En mä sillä ettei se ois ihan kohteliasta kysyy tartteeko apua, mutta jotenki hassulta tuntuu. Enhän mä kyllä itte ois varmaa selvinnykkää jos mun auto siihen ois pysähtyny, mutta eniveis.

~ Hyvää yötä, Laura.

p.s. huomaan että nää postaukset on yleensä tälläsii yöllä kirjotettuja HUPS
p.p.s en taidakkaan tehä sitä ostospostausta. tuleehan ne tavarat sit joskus täällä näkymään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti