sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Kaksi viikkoa jäljellä

Mä jo niin odotan, että mun kesätyöt päättyy. Mulla on nyt alkavalla viikolla pelkkää iltavuoroa, joten en tiiä yhtään miten tuun jaksamaan. Onhan mulla kaks vapaa päivääkin, mutta silti. Omasta mielestäni iltavuoro on jotenkin paljon rankempi, kun aamuvuoro, vaikka aamuvuorossa hoidetaanki kaikki suihkutukset ja semmoset. Tuntuu kanssa, että semmosina päivinä ku on iltauoro ei kerkee tekemään mitään muuta kun  nukkumaan, syömään ja menemään töihin. Aamulla korkeintaa kerkee tekee ruokaa evääks, mutta muuta en ehi. En nimittäin tykkää herätä aikasin aamulla. 

Kahenviikon päästä mä voin jo tähän aikaan olla mökillä. Mä oikeesti odotan sitä tänä vuonna ihan älyttömästi. Viime ja toissa vuonna sillä ei ollu niinkään väliä että oonko mä kesän mökillä vai en. Ja sitä ennen se oli mulle täyttä pakko pullaa nimittäin mun oli sillon vielä pakko mennä vanhempien kanssa mökille pariks kuukaudeks.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti