sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

14/6/2013 - 16/6/2013


Eipä mulla oikeen oo nyt kirjotusfiilis. Kuvathan kuitenkin kertoo enemmän, kun tuhat sanaa. Muutamalla sanalla voin kertoo viime päivistä sen verran, että mulla oli täällä viis kaveria yötä, koska kenenkään muun luokse ei olis niin montaa mahtunu kunnolla nukkuu. Perjantaina mulla oli vielä vapaa päivä, joten pääsin Mallua vastaan junalle. Käytiin mäkkärissä syömässä, tultiin meille, hengailtiin, pelattiin lautapelii ja syötiin. Tuli valvottua liian myöhään, nimittäin lauantaina mulla oli töitä ja neljän ja puolen tunnin unilla siellä sitte piti pärjää. Herätys nimittäin oli kuudelta. Herätin kaikki kuudelta ja seittemältä kaikki oli jo pihalla. Onnistuin myös rikkomaan meidän sohvan. HUPS! Töistä tulin kotiin, kävin suihkussa, söin ja lähdin lintsille muitten seuraan.  Tyhmänä lähdin autolla ja sit en meinannu löytää parkkipaikkaa. Itselleni en ostanut ranneketta, nimittäin ei oo varaa oikeen mihinkään ylimääräseen. Kotiin tultua kaikki oli väsyneitä ja tehtiin vasta yheksältä ruokaa, mutta kaikki meni jo ennen kahtatoista nukkuu. Pari meni jo aikasemminki. Sunnuntai aamuna oli kaikille jotenki helpompi herää.







http://picasion.com/i/1UtAl/






Nyt sitten sorruin ostamaan tälläsen Konad -kynsijutun. Nimittäin törmäsin tähän Tarjoustalossa ja tää makso vaan kymmenen euroo. En oo tätä vielä päässy testaamaan, kun töissä mulla ei saa olla kynsilakkaa.

~ Hyvää yötä, Laura.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti