perjantai 7. kesäkuuta 2013

31.5 - 7.6




Hupsis. Taas on ollu kaiken näköstä tekemistä enkä oo jaksanu tulla päivittelee, mutta voisinpa nyt tässä kertoa mitä oon viimesen puolentoista viikon aikana puuhaillu.

Elikkäs perjantaina 31.5 oli mun viimenen työssäoppimispäivä ja pääsin jopa sen kunniaks 45 minuuttia aikasemiin töistä. Olin onnellinen, että perjantaina se mun oma ohjaaja joutu olee pikkusten ryhmässä, ni mullakin oli paljon rennompaa siel omassa ryhmässä. Ryhmän aikuiset oli tehny mulle kortin, jossa oli koko lapsi ryhmän kuva. (paitsi tietty niiden jotka oli ollu sinä päivänä poissa) Jokainen lapsi tuli kattoo sitä korttia ja ne joitten kuvaa siinä ei ollu kysy "kai sä muistat sit mut ?" Oon ilonen, että pääsin sieltä pois. No nyt ainakin tiedän, ettei erityslapset oo mun juttu.

Perjantaina juoksin ajoin töistä kotiin ja kerjäsin faijalta kyydin keskustaan, koska siinä oli vaan tunti aikaa, kun Mallu lähtis bussilla takas kohti kotiaan. Kerkesinkin siinä sitten viettää hieman alle tunnin Mallun ja parin muun kaverin seurassa. 




Lauantaina sitten olikin mun serkun valmistujaisjuhlat, joissa vietettiin aikaa lähemmäs neljä tuntia. Mulla oli mun viimevuotinen ylppärimekko päällä ja oli muuten ihan helvetin kuuma se päällä. 







Taas vähän  kaukolaukasimen testailua.

Mulla alko kesätyöt maanantaina ja tää viikko pitäs olla perehdytysviikko. En oo pahemmin iltavuoroja, koskaan tehny harjottelun aikana, koska mun ohjaaja teki suurimmaks osaks aamuvuoroa. Keskiviikkona olikin sitten jännä päivä, koska siellä oli kahen työntekijän vajaus ja mä jouduinkin sitten hoitamaan iltavuorossa 7 asukasta yksinäni. Olin vähän eksyksissä nimittäin en todellakaan muistanu siitä kolmesta iltavuorosta yhtään mitään. Vähän kyllä jännittää miten tuun pärjäämään tuolla.

~ Laura

2 kommenttia: