maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhannus


Juhannusaattona olin vielä töissä puol kolmeen asti ja sen jälkeen lähin ajelemaan yksinäni mökille päin, koska vanhemmat oli jo siellä. Mun oli vaikee päättää meenkö vain enkö sen pitkän matkan takia. Loppujen lopuks päätin lähtee ja oon siitä tyytyväinen, vaikka matkan aikana tapahtu huonojakin juttuja. Nimittäin menomatkalla autosta palo sulake, jota ei itte voi vaihtaa ja sit kotiin tulomatkalla siitä meinas tipahtaa pakoputki irti. (Asia jota iskä juuri oli manannut ennenku lähin.) Meinas siinä sitte tulla itku, ku hermostuin.

Muuten Juhannus oli tosi kiva. Perjantaina,kun menin mökille paisto aurinko vielä ku sinne saavuin ja otinkin heti muutaman kukka ja koira kuvan. Illalla käytiin saunassa ja syötiin uusiaperunoita. Sen jälkeen mentiinkin sitte serkun mökille ja siellä istuskeltiin vähän aikaa.



Lauantaina mä heräsin vasta joskus kaheltatoita vaikka olin suunnitelu herääväni paljon aikasemmin. En tiedä minkä takia olin niin hirveen väsyny, mutta nukuinpa sitte pienet päiväunet. No jossain vaiheessa sit äiti ja iskä laitto ruuan valmiiks ja menin syömään. Sitte serkku soittikin ja kutsu meidät saunaan, joten mentiin koska pääsin samalla heittämään talviturkkini. Sen illan aikana tuli paljon kuvailtua niitten kissoja ja sitte yhtä lintua, joka oli tehny pesän linnunpönttöön, ihan saunaa vastapäätä.











Sunnuntaina oliki sit kotiin lähtöpäivä ja sen takii heräsinki jo vähä ennen yhtätoista, et kerkeen viel viettää aikaa mökillä. Rupesinkin lukemaan kirjaa ULKONA AURINGONPAISTEESSA, mikä oliki tosi iso virhe. Nimittäin nytten mun koko vartalo on etupuolelta punertava tai ihan punanen ja sitä kirveltää ja kuumottaa ihan älyttömästi. En viettäny, ku jonku hieman alle tunnin siinä ulkona ja lopputulos oli kamala. Ulkona ku oli niin ihana sää ni päätin vähän kuvailla taas lisää. Ja löysinki vähä erilaisempii kuvauskohteita, mitä aikasemmin oon kuvannu. Tai no kukkia mä oon kuvannu aina. Mut ei pahemmin noita löydy Helsingistä.






Oli ihana nähä taas mun omaa vauvaa ja saada halia ja pussailla sitä. Oli ihan älytön ikävä sitä. Ja nyt on taas. Leikittiin monta kertaa ulkona viikonlopun aikana pallolla ja aina, ku Tuffelle tuli kuuma ni se meni ammeeseen uimaan. Senpä jälkeen sit pitiki turkki kuivata siihen varattuun mattoon ja joka kertahan se meni sit kuitenki maton yli ja osu mutaan tai hiekkaan. Voi mun omaa pikku höpsöä ♥






~ Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti