keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Haaste.



"Jokaisen haasteen saaneen pitää kertoa 11 asiaa itsestään, vastata sen jälkeen yhteentoista kysymykseen jotka on saanut haasteen antajalta, keksiä uudet 11 kysymystä ja haastaa 11 uutta bloggaaja tähän haasteeseen, ja ilmoittaa näille uusille haastetuille haasteesta heidän omissa blogeissaan. Haasteen saa antaa vain niille bloggaajille joilla on alle 200 lukijaa - haastajaa ei saa haastaa uudelleen."

11 asiaa minusta:

1. Pääsin tänää autokoulun teoriakokeen läpi.
2. Mulla voi olla ajokortti ennen jouluu, jos siis pääsen inssistä läpi.
3. Mua väsyttää TAAS ihan älyttömästi.
4. Huomenna on eka lääkehoidon jakotunti ja mua vähän pelottaa, koska aletaan harjottelee toistemme piikittämistä.
5. Haluun turkuun.
6. Haluisin oman auton.
7. En oikeestaa odota jouluu.
8. Oon saanu koulussa hyvii numeroita kokeista.
9. Mua pelottaa.
10. En oo jaksanu meikkaa kouluun pitkää aikaa, vaikka ennen meikkasin aina kouluu.
11. Mulla on tosi paljon kaulakoruja, vaikka en niitä hirveen useesti käytäkkään.

11 kysymystä:

1. Mikä on lempiruokasi?
     - Ei mulla sillee oikeestaa oo yhtä tiettyä lempparii, mut tortillat on tosi hyvii.
2. Entä lempivaatekappaleesi?
    - En oo varma onko mulla sellasta. Tykkään paljon kaikista löysistä paidoista, mut ei mulla oikee oo mitää lepparii.
3. Juotko kahvia?
   - En juo, ku mulla tulee siit maha kipeeks :/ 
4. Missä haluaisit nähdä itsesi tulevaisuudessa?
   - ööö.. Varmaampa omassa kodissa ja sellasessa ammatissa josta tykkään.
5. Onko sinulla jotakin ehdotonta lemppari bändiä/artistia?
   - hmm.. Varmaa tällä hetkellä se on Cheek.
6. Mikä on lempivärisi/värit?
   - tykkään oikeestaa kaikista väreistä. Siniset ja limenvihree nyt varmaa sillee eniten
7. Yökukkuja vai aamuvirkku?
   - Yökukkuja, aamut ei oo mua varten
8. Minnepäin maailmaa haluaisit tulevaisuudessa matkustaa?
   - USAan ois kiva päästä joskus ja sit jonnekki lämpimään.
9. Jos saisit valita, valitsisitko loppuelämäksesi Ilon, loputtomasti rahaa vai rakkauden?
   - Rakkaus
10. Puhutko millään murteella?
   - En sillee koko aikaa mut välillä livahtaa lauseisiin turunmurteen sanoja  ja sit kans savonmurteen sanoi.
11. Onko sinulla mitään kammoa tai fobiaa, tai asiaa mitä yksinkertaisesti pidät vastenmielisenä?
   - Inhoon piikittämistä. Tai siis mua ei saa pistää millää neulalla.


Haastan:



Eipä nyt taida sit olla oikee muita haastettavia :/

Kysymykset teille:

1. Mikä on lempijuomasi ?
2. Mitä harrastat ? Jos et harrasta mitään mitä haluaisit harrastaa ?
3. Odotatko innolla joulua ?
4. Mitä aijot tehdä lomalla ?
5. Kuvataide, käsityöt vai valokuvaus ? Miksi ?
6. Millaisen kameran omistat ?
7. Mitä teet jos olet yksin kotona ?
8. Paras vuodenaika ja miksi ?
9. Vesisade, kylmä ja pimeä vai lunta, vähän pakkasta ja valoisaa ?
10. Mitkä ovat aamurutiinisi ?
11. Paras kokemus/muisto vuodelta 2012 ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti