lauantai 10. marraskuuta 2012

En jaksa

Tuntuu aika hassulta, että niin monet lukee näitä mun postauksia. Ja sit ku pyydän esim. postausideoita, ni kukaan ei vaivaudu ehdottamaan mitään. Onko ihmiset vaa niin uteliaita, et haluu tietää mun elämästä ja kyylää ? Tai ainaki siltä musta tuntuu.

Eipä tälläkään viikolla mitään sen ihmeellisempiä oo tapahtunu. Töissä oon ollu ja se tunne vahvistuu koko ajan, etten haluu enää takas kouluu. Paljon mielummin jäisin tonne töihin. Koulussa joudun vaa istuu kaheksan tuntii paikallaan, mutta töissä saisin tehäkki jotain eikä tulis ees läksyi.

Aa.. Tuntuu taas siltä ettei mikään huvita enkä jaksa tehä mitää. Tekis mieli maata sängyssä vaan 24/7 ja käydä korkeintaan vessassa. Ruoka ei maistu, en jaksa olla ees koneella, kipee olo, vaikka en ees oo kipee, väsyttää koko ajan, ei oo enegiaa.. Listaa voisin jatkaa vaikka kuinka pitkälle, mutta EN JAKSA. Kaikenlisäks suutun tosi helposti kaikesta nykyää.. Yks vääräki sana tai teko tai ele, ni mua alkaa vituttaa ja ärsyttää. Tää on niin rasittavaa ja voimat vievää, enkä tiiä mistä tää ees johtuu. Kyl mä jaksan töihin mennä ja siellä olla, mut sen jälkee en jaksa mitää. Melkee joka päivä oon menny nukkumaan ku kotiin oon päässy. Pari päivää sitte, ku tulin kotii menin joskus neljältä nukkumaan, heräilin ehk pari kertaa siinä välissä, mut nukuin johonki aamu seittemään asti heräämättä kertaakaa kahentoista jälkeen. Mun voimat on vaa yksinkertasesti kadonnu.

~Laura

1 kommentti:

  1. http://angelsontheirway.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html

    Liebster Blog :)

    VastaaPoista