perjantai 23. marraskuuta 2012

Today

Ei kyllä oo tältä aamulta, mutta täs on ihanat värit.


Kolmas kouluaamu takana ja herääminen menee vaa vaikeemmaks. Töihin oli paljon helpompi herätä, koska sitä sillätavalla oikeesti odotti tai se oli sillee mielenkiintosempaa. Tänääki aamulla herätys oli puol kaheksan aikaan ja oli niin mahoton päästä sängystä ylös. No loppujen lopuks ku pääsin sieltä ylös ni eipä sit ruoka mennyt alas. Aamupalahan mun ois pitäny syödä mutta en mä siihen pystyny. Tai no söin kolme korppuu, mut ei sitä voi laskee aamupalaks. No menin kouluu ja olin siellä. VAU. Ihan ku kukaan muu ei tekis niin. Koulussakaan mulle ei pahemmin ruoka maistunu, mut pakotin itteni, kuitenki syömään. Mutta meilläpä oli kuitenki ruokiksen jälkee tunnin päästä erityisruokavalioiden tunti, jossa me harjoteltiin tekemään gluteenitonta ruokaa. Sitä piti sit kans tottakai maistaa ja siinä oli kuutta eri ruokaa. No pakotin itteni maistamaan niitä ja sen jälkee mulla oli tosi huono olo. Oksetti ihan kamalasti.

Tän päivän asu. Ja se uus paita.

Koulusta mä hiippailin kotiin ja mua väsytti TAAS kerran ihan älyttömästi, mutta oon tähän asti jaksanu olematta nukkumatta päikkäreitä. Hyvä minä!
                                   
Enpä mä tänään sit mitään kummempaa muuta oo tehnykkään. Ollu koneella, katellu telkkarii ja jne.

Jouluvalot parvekkeelta<3



create a gif
Kuvailin tossa meijän tollasta joulukukkaa.

~ Laura

                                       

1 kommentti:

  1. Pöö! Sulle ois haaste täällä;
    http://beyourdoll.blogspot.fi/2012/11/haastetta-kysymyksia-ja-vastauksia.html

    VastaaPoista