tiistai 4. joulukuuta 2012

Uusi viikko, uudet kujeet

Uusi viikko taas pyörähtänyt käyntiin. Viikonloppuna en nyt mitään ihmeellistä puuhannut. Makoilin vain sängyssä ja lepäilin pitkän kouluviikon jälkeen. Sekä stressasin pimeänajo simulaattoria, joka mulla oli nyt maanantaina. Se meni sit loppujen lopuks kuulemma aika hyvin tai niin ne mulle sano. Ehkä ne valehteli ettei mulle tuu pahamieli. Siinä alussa oli aika pitkään pelkkää harjottelua ja sit vasta oli "koe" tai sellanen testi. Niissä harjotusksissa mä kolaroin kolme kertaa. HUPS! Mutta se oliki vaa harjotteluu ja eipä se simulaattori, kuitenkaa tunnu oikeelta autolta. Joten sitä oli vähän hassu "ajaa".

Tänään mulla alko koulu vasta 12:30, koska meillä oli annettu aamutunnit vapaaks ja sit meillä oli tapaaminen Kustaankartanossa, ku mentiin tutustumaan sen toimintaan ens viikkoa varten. Mutta kuitenkin mä jouduin aamulla heräämään vähän vaille kaheksan, ajotunnin takia. Mähän olen siis ollut ajotunnilla viimeks jotain 2 kuukautta sitte ja sillon oli vielä syksy. Eli ei ollu liukasta, eikä lunta haittaamassa mun ajamista. Mua vähä jännitti aamulla, et miten se mun ajotunti menee ton takii. Se meni sit kuitenki iha hyvin. En ajanu yhtään kolarii. Se mun opettajaki totes "Sä ajat tosi hyvin siihen nähden et oot viimeks niin kauan sit ajanu."

No sen jälkeen mulla oli kaks tuntii aikaa ennenku mun piti lähtee sinne Kustaankartanoon, joten päätin käyttää aikani shoppailemalla Itiksessä. Ihan ekaks suuntasin GinaTricottiin ja ostin sielt vaa ihan perustopin ja mustat legginssit. Sit siin oli kaks uutta kauppaa, jotka sinne on vasta viime viikon aikana avattu. Cubuksessa mä nyt olin aikasemmin käyny Foorumissa, enkä sieltä löytäny yhtää mitää. Mut sit BikBok, siellä oli niiin paljon ihania vaatteita. Enkä tietenkää voinu kaikkee ostaa joten päädyin sit ostamaan vaa yhen hupparin. Niitä oli parin muunki värisenä, ku tummansinisenä, mut halusin just ton. Mä olin niin onnellinen ku siel oli mun kokoo, koska toi oli niin ihanan tuntunen. Pehmee ja lämmin. Tässä linkki BikBokin nettisivuille, josta voitte kattoo ton eri värisinä jos haluutte. (Otin kans ton alla olevan kuvan sieltä.)


Sit jatkoin matkaani eteenpäin ja kiersin parit kenkäkaupat, koska tartten talvikengät! Mutta mun tuurilla mistää ei löydy mulle sopivii kenkii. Ärsyttää niin paljon. No jatkoin matkaa Lindexille kattoo oisko siellä mulle, jotain kivaa, mut eipä ollu. Siinä välissä jäin taas ihailee Stocmannin jouluikkunaa. Ne on aina vaa nii ihanii ja sulosii. Noi alla olevat kuvat on jo viimeviikolta, ku kävin sitä jo aikasemmin ihailemassa. Pitäs varmaan käydä tarkistamassa keskustan jouluikkuna, koska se on kuitenki isompi.

   create a gif here

                           
     Niin ja kukaanha ei varmaa oo huomannu, että ulkona on satanu lunta. Tai ainakaa kuullu siitä. Mut kuitenki. Lunta tuli niin paljon, että meillä oli jotenki päässy sitä lunta ikkunanki väliin. Parvekkeellekkin oli jostain raosta aikapaljon päässy lunta, mut niin kävi viime talvenki. Pakkanenki nousi, mun mielestä ainaki, ihan liian korkeelle ja liian yhtäkkiä. Mut kuurankukat on aina kauniita kattoo ja kuvaa. Yks harvoista postiivisista asioista pakkasessa ja lumessa. On pakkasessa ja lumessa seki hyvä puoli, ettei ulkona oo mutasta ja pimeetä.








Viikonloppu meni rennoissa vaatteissa.
                               
Tuffe nukkuu nallen kanssa.

Näin meillä nukutaan.




Vaikka oonki lukenu vaa pari sivuu, ni tää tuntuu hyvältä  kirjalta.


~ Laura.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti