keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Turhia herätyksiä

Toinen lomapäivä jo ku mä herään aikasi.. Mitä tää on ? No olipa koulujuttujen takia pakko herää tänää kaheksalta, koska piti käydä tutustumassa siihen työpaikkaan, missä alotan työt nyt loman jälkeen. Meillähän piti siis kouluaikana olla aikaa käydä tutustumassa sinne, mutta jostain syystä se oli otettu pois sieltä ja siellä mun työpaikassa vaadittiin et meen käymään siel ennen ku alotan työt. Sen takia jouduin nyt sit lomalla käymään siel. En mä siellä ollukkaan ku kymmenen minuuttii. Joten oisko ollu yks turha herätys taas kerran.

No sieltä mä tulin kotiin ja siitä lähtien oon lagannu koneella ja nukkunu päikkärit. Tein mä kyl sellasta omena-kaurapaistosta, ku pitää tuhlaa noita omenoita tuolt parvekkeelta.

Ollu taas koko illan hermot kireellä. Mutsi on taas kerra niin hermoja raastava.. Se ei muista mitää, väittää kaikest vastaa.. Argh! Kaikenlisäks se vaa makaa sängyssä. Sit se viel ihmettelee kuin mulla menee hermot siihen. Monta kesää sit mutsi oli siin et se anto mulle ihan helvetisti kaikkia lupauksia mutta ei sit koskaan pitäny niitä. Siitä mulle on jääny inho ja trauma siihen et ku mutai makaa sängyssä. Vittuilen sille aina sillo, mut mä en voi sille mitää. Petyin siihen niin pahasti nuorempana. Se on kans yks syy minkä takia en tuu mutsin kanssa kunnolla juttuu. Yritän pitää sen etäällä, etten taas vaa joutus pettymään.

Koneella mä en nykyää vietä enää niin paljoo aikaa ja oon siit iha tyytyväinen. Käsikää ei oo enää nii usein kipee ku kone on jääny vähemmälle. Vaikka onhan se vielki kipee ku en syö enää niit lääkkeitä. Ku en mä haluu syödä joka päivä.lääkkeit. Tänääki sammutin koneen joskus kasin jälkee ja siirryin kattoo Justimusfilmsin uutta tv-sarjaa, joka alko tänää. Se on just hauska ja hyvä ku se on viel suurimmaks osaks kuvattu sellasissa paikoissa, jotka tunnen. Sen jälkee tuli kolmoselta se uus sarja Kosketus, joka on kans tosi hyvä sarja. Mulla on taas pitkäst aikaa paljo tv-sarjoja, joita seuraan.

Ehkä mä meen nukkuu (: öitää

~Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti